fyll i-lek
Vet Inte om denna lek radan finns. Den går ut på att fylla i tom rummet. När du gjort det ska skriva en likadan med tomrum och så ska nästa svara och skriva en till text med tomrum osv….
Hej!
Jag är en kanin och heter……….! Jag älskar att äta…….. och pellets. Jag tycker mycket om min matte, hon är så snäll. Hon……….med mig varje dag.
(kopiera och fyll i)😂
HAVE FUN!😃
Hej!
Jag är en kanin och heter Totte! Jag älskar att äta hö och pellets. Jag tycker mycket om min matte, hon är så snäll. Hon är med mig varje dag.
…! Detta är en…. som heter… och jag….. att springa i sele. Jag skulle också vilja säga att jag är…..
“I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve.”
― Bilbo Baggins
Detta är en Gotlandskanin som heter Mango och jag gillar att springa i sele. Jag skulle också vilja säga att jag är cool :)
Jag gillar att äta ….! och …… runt i hagen! Jag gillar när min ….. kommer och hem ifrån …..!
Jag gillar att äta morötter! och springa runt i hagen! Jag gillar när min syster kommer och hem ifrån promenaden med matte!
- Det är inte bra för kaniner att………….
- Varför det?
- Jo, därför att det inte är nyttigt!
- ockej, då ska jag inte ge min kanin……….längre
- vad……!
.
- Det är inte bra för kaniner att äta onyttigt. - Varför det? - Jo, därför att det inte är nyttigt! - okej, då ska jag inte ge min kanin onyttigheter längre - vad bra!
Hejsan hoppsan ……! jag är en …..kanin som söker…… Jag tycker inte om….. men du får gärna vara…… Jag bor….
// Din nya ……
Hejsan hoppsan allesammans! jag är en snäll kanin som söker ägare. Jag tycker inte om taskiga ägare men du får gärna vara snäll. Jag bor hemma hos Anette just nu // Din nya kanin? Detta är en……. Som finns i hela Sverige. Rasen är snäll och …. Hanterlig! Jag tycker du borde ge din kanin…… Som är en pellets. Samt dogman….!
Detta är en kaninras Som finns i hela Sverige. Rasen är snäll och mycket Hanterlig!
Jag tycker du borde ge din kanin cuni complete Som är en pellets. Samt dogmans pellets!
Jag är en snäll kanin på …. höstar
Jag gillar att…… och äta …….. Jag älskar min ….. Så mycket! 😊
//Hälsningar Kringlans Kaninuppfödning!
Hemsidan: www.Kringlanskaniner.weebly.com you know my name, not my story
Jag är en snäll kanin på 2 höstar Jag gillar att hoppa och äta gräs! Jag älskar min matte Så mycket! Detta är min nya kanin …..! Han är jätte snäll och är av rasen….. Jag känner honom inte så mycket, men snart så ska jag börja ….. Med han! Är så ……!!!