Kanin iFokus

Kanin

Etikettbilder
Läst 1187 ggr
ClaraIor
1

redigerings program

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag tycker det är roligt att hålla på att fixa med blider men har inget bra program jag kan fixa det i.

Fridaaaa
0

Gimp är bra.
Photoscape använder jag med. 🙂

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Northernlights KU
1

Jag brukar redigera mina bilder i PhotoScape, vilket jag tycker fungerar hyfsat bra. PhotoScape går att ladda ner gratis dessutom 🙂

Mvh Linda, Northernlights Kaninuppfödning
                     ~ Bloggen ~ Youtube-kanalen ~
Hjärta Bunnies are like potatochips - you can't have just one Hjärta

Cilia.Teddytöserna
0

picasa, google egna finns att lada ner helt grattis! super bra redigerings app. älskar den, googla på picasa så hittar du vart man laddar ner det🙂

Regnbåge Bloggen Regnbåge

MVH Cecilia & KaninernaBlomma

ninor
0

Jag använder bara photoshop. :)

farvendal
0

Jag har Photoshop vilket är superbra, men inte gratis (så länge man inte väljer att vara olaglig..). Unix motsvarighet GIMP är också jättebra, kan göra i princip samma saker som Photoshop men är lite svårare att hantera och lära sig tycker jag. Men är man villig att lära sig så tycker jag absolut man ska satsa på GIMP. Drar dessutom inte lika mycket prestanda från datorn som Photoshop gör.

Medarbetare på

Kaninmagazinet.se

taxidriver142
1

Jag tycker att "Photo Scape" är det bästa gratisprogrammet. Finns på svenska och är gratis att ladda ner. Många funktioner men ändå ganska lätt att använda.

"Gimp" är också ett proffsigt gratisprogram, men jag tycker det är lite väl komplicerat.

"Photoshop" är mycket bra, men kostar en hel del.

Så min rekommendation är: "Photo Scape"!

Peak303
0

Det finns ju många gratis program så som gimp, photoscape och flertal ute på hemsidor. 

Jag själv använder mig utan Photoshop Lightroom 4 och Photoshop CS6, vilket jag är supernöjd med. Men blir mest Lr för min del på senaste då det är smart på de sättet att man laddar in alla bilder direkt fån minneskortet och slipper så vis ladda in en och en. Sen fotograferar jag i RAW format vilket det även fungerar super till. :)

Lr kostar 900:- så enligt mig är det inte så farligt pris för ett så pass bra program. :)

-'  Malin Hultman
_' Snowflake's Kaniner, hoppkaniner i Eslöv, Skåne
Portfolio | Instagram-kanin | Instagram-katt 

farvendal
0

Ja lightroom är också trevlig man får mycket för pengarna :)

Medarbetare på

Kaninmagazinet.se

Fridaaaa
0

Man kan ha lightroom gratis i 1 månad med, om man vill testa på, har jag haft 🙂

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.