Dåligt hö??? :O
Igår köpte jag hö och först när jag kom hem såg jag att det var typ gult,dött liksom…när jag köper hö så är det typ grönbrun…jag gav lite till freddie men han åt liite… Ska jag köpa nytt hö eller kan jag ge det??
Diana

Det är svårt att säga såhär.. Hur luktar det?
det luktar hö
jag har ingen aning hur bra hö luktar och hur dåligt hö luktar
dåligt hö luktar damm och ofräscht, bra hö luktar helt enkelt bra :)

Är det gult är det inte så bra tror jag. Fräscht och bra hö ska vara helt grönt. Så vore jag du skulle jag köpa nytt :) Speciellt om det där höet dammar..

Dåligt hö luktar illa, bra hö luktar gott ! :)

köp nytt 
aa ska göra det :)
Kan du inte typ lämna tillbaks det?
Fräsch hö luktar liksom MUUUMS xD Och man kan liksom känna doften från ganska långt avstånd. Eller det gör i alla fall jag x)
Hälsningar Vemsan
tror inte det för det är redan öppet och jag har gett honom det…
Det behöver inte vara dåligt hö bara för att det är gult! Det kan ha legat i solen och då blir det solblekt. Luktar det som det ska så är det ok.
#10 Precis. Hö't är bara dåligt om det är dammigt/mögligt. Känns det fräscht och luktar gott är det okej att ge. Dammar det eller luktar konstigt ska du inte ge det.

Mitt hö är lite gult. Har inte hänt något med mina kaniner,. Det dammar inte eller luktar konstigt så.

höet ska vara grönt och friskt. inte gult. fast inte illgrönt förståss baar ha en nyans av grönt, förstår du?