Kanin iFokus

Kanin

Etikettallmänt
Läst 428 ggr
Rmk02
0

Ny!

Hej! Jag är ny här på iFokus och jag tänkte ställa några frågor. ~hur typ "taggar" man någon? ~om man skriver en kommentar och någon svarar den hur ser man det? ~om någon svarar på detta inlägg kommer det komma upp i medelanden då?

Sugar Mist
2

Det kommer upp i "Uppdaterade inlägg" när någon svarat i en tråd du skrivit i. Du kan inte tagga folk. För att svara någon skriver du nummret inlägget är, typ #0

-

[RC1393]
1

Taggar någon kan man inte tyvärr. Man får helt enkelt be personen kika i tråden man vill "tagga" personen i.

Uppdaterade inlägg kommer upp till höger under "uppdaterade inlägg" under "lådan" med inställningar o meddelanden osv.

sarakaka
1

Om du har kommenterat i en tråd som sedan kommenteras av någon annan, så dyker en låda upp till höger där du ser vilken tråd som något nytt dykt upp i. Den lådan syns inte om det inte har hänt något i tråden du deltagit i.

När man svarar på en särskild kommentar i en tråd så skriver man # och sedan siffran, så vet man vilken kommentar personen ville svara på. Till vänster vid varje kommentar syns det vilket nummer den har.

Meddelandena är privata och syns bara mellan dig och personen du skrivit med. Då tittar du antingen i "Meddelanden" högst upp till höger eller så går du in på en persons sida och klickar på "Kontakta mig", så får du skriva ett meddelande. :)

Välkommen!☀️

Rmk02
1

Okej tack för hjälpen #3 #2#1