Kanin iFokus

Kanin

Etikettbeteende-hälsa-och-skötsel
Läst 258 ggr
Frida
0

Samma toalätt?

Har smått börjat fundera på att kanske låta Anki och Althalus bo ihop eftersom de nu verkar komma överens. Men först ska jag i sådana fall bygga ny bur och tänka ut lite andra praktiska detaljer samt låta dem få vara mer tillsammans. Men så slog det mig angående de sanitära angelägenheterna:
Två kaniner som båda är toalättvana och bor var för sig, kommer de att använda samma toalätt när de bor tillsammans? Någon som har erfarenhet av liknande situation?

Värdinna på Fantasy
Medarbetare på World of Warcraft

Tina-A
0

Molle och Leah bor ju ihop och använder samma toalett!

.: Dance like there is no tomorrow :.

[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]

Frida
0

Får hoppas att det fungerar för mina två med. Skulle vara så mycket bättre om jag kunde ha dem tillsammans.

Värdinna på Fantasy

SofiaGenne
0

De delar nog på toan ;) XD

MVH
Sofia Genne - www.teamsl.blogg.se

ikea
0

Jag har fyra kaniner som bor ihop och dom delar på toan utan problem så det ska nog gå bra. Vad roligt för dom att få bo tillsammans!

Frida
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

#4 Ja jag hoppas de ska få göra det. Verkar som om de verkligen har accepterat varandra nu. Bilden togs för bara en liten stund sedan när de söker skugga på balkongen. Så nu är det väl bara till att åka hem till morbror och hämta plexiglasskivorna han hade lovat mig så jag kan börja bygga den nya buren.

Värdinna på Fantasy