Kanin iFokus

Kanin

Etikettkaninungar-och-avel
Läst 662 ggr
Sara1214
0

December?

Hej! Jag fyller år i december och önskar mig en kanin! Jag undrar nu om ni har någon öppfödare i Västerås trakterna. Jag vill träffa kaninen först innan jag köper den. Stockholm kan också gå bra om vi möts någon stans. Eller om du bor bra till och inte för långt bort. Jag vill inte att mamma köper från djuraffär :( så därför har jag tänkt säga till henne (när ungarna kommer) vilken jag vill ha och sen får ni hålla kontakten med henne. det ska trots allt vara en överaskning :D Det här är det jag är sugen på. En Dvärgvädur. Lh älskar Långhårga så ,så mycket hår som möjligt haha ;) blå ögad helst då det är helt fantastiskt fint! Hopp kanin är ett stort plus då jag vill hoppa. Om den är blå bärare kan det inte bli mer än bra! :)

Medarbetare på djurskydd.ifokus 😎

[_annaH]
0

Kommer ev sälja min ena dvärgvädur vit blå ögd då hon inte kommer gå i Avel mer. Väldigt mysig tjej som bara vill gosa hela tiden :) Hon är dock inte långhårig men hennes päls är väldigt väldigt fluffig :)! Bor i Eskilstuna.

Sara1214
1

Ååå hon låter intressant! Hur många år hon och skulle du kunna ladda upp en bild? :)

[_annaH]
1
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hon är född i juli 2012 Har ingen nyare bild men på denna bild är hon 6 månader men kan ta nya bilder om så önskas =)

Sara1214
0

Ååå så söt! Så hon har blåa ögon? Är hon mycket fluffig eller? Älskar päls och borsta och fixa. Helt bedårande söt :*

Sara1214
0

Mer bilder önskas på denna sötnosen. Min dröm kanin verkligen!

jossa5
0

Skulle du inte få två dvärghamstrar i present som du önskade dig härrom veckan?

Mvh,
Jossan                         Medarbetare på Svenska Hamsterföreningen.ifokus

Sara1214
0

Ja, eventuellt. Men sedan hittade jag ingen i närheten och träffade några dvärgar. Och det var inte riktig min typ av hamster om Man säger så. Kanin har jag alltid velat ha. Min syster har en och jag älskar honom! Men det är hennes. Därför letar jag nu efter en egen älskling :) och herregud vilken sötnos

jossa5
0

#7 Aha, ja, då förstår jag. Hoppas du hittar din drömkanin då, och får en fin present! :)

Mvh,
Jossan                         Medarbetare på Svenska Hamsterföreningen.ifokus

[_annaH]
0

fotboll22 skicka ett pm till mig så kan vi prata vidare och du kan få mer bilder :)

Sara1214
0

#8 tack så mycket! ;)

LeaHumlan
0

Jag har en blå dvärgvädur hane till salu. I december är han 6 månader gammal, han sälj med h-bevis och har påbörjat hoppträningen och selträning vilket går galant! Han finns i Stockholm, men kan tas till lite olika platser ;) pm-a mig för bilder och mer information :)

Ni är de bästa som finns, Lea, Jamie, Trix, Humlan, Lilja <3
Medarbetare på Lejonkanin ifokus
www.minkaninblogg.blo.gg