Kanin iFokus

Kanin

Etikettutanför-ämnet-ot
Läst 470 ggr
ClaraIor
0

Vad brukar du göra?

Jag har en liten fråga om vad ni brukar göra när ni är med era kaniner(;?

Emmetem
1

Jag brukar sitta och gosa med dem. Sitta och pussa på de medan jag grejar med datorn/sitter vid TV:n. Och ibland så låter jag de få skutta runt på golvet och bara busa! :)

/ Medarbetare på Hermelinkanin iFokus och Lejonkaniner iFokus.

ClaraIor
0

#1 det låter väldigt mysigt(;

Fridaaaa
0

Kela, ha dem i Hage eller selepromenader, hoppträning, hälsokoll 🙂

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Emmetem
1

#2 Det är otroligt mysigt! Särskilt när man sitter där på golvet medan kaninerna skuttar runt och gör glädjeskutt i köket. Sedan kommer en liten kanin skuttande upp i knäet på en och man får en puss på näsan 🙂

/ Medarbetare på Hermelinkanin iFokus och Lejonkaniner iFokus.

HelenaBuhr
0

Sitter och kliar de eller bara sitter med datorn på golvet och låter de komma och sniffa fastän det oftast slutar med att jag kliar de ändå ;)

[Gloriosa]
0

Jag kliar,myser,Tittar på tv tillsammans, solar tsm (dock så solar hon ej utan är i skuggan😎) Lagar mat tsm ;) hhaa nej hon tigger mat när jag gör mat i köket, Tar hand om varandra,  Pratar mycket med min kanin även om jag inte får svar ^^

sarakaka
0

Brukar handmata med hö, pellets eller grönsaker. Lite mysigt att titta på när han äter. Som kanin-TV. ;)
Övervakar honom när han springer i lägenheten så att allt går bra.
Klappar, pussar och kelar också såklart! :)

NaDa...
0

Gosa, klickerträna, hoppträna (med de som vill), gå i sele, ha dem i soffan med mig, ha dem ute lös eller i Hage, göra hälsocheckar och pyssla i deras burar. :)

~ Kram Nadja ♥
Ålandskaninhoppare VardagsbloggKaninblogg

ElviraNym
0

Mysa och leka och förmodligen snart hoppa och träna:) Jag brukar gå runt med henne och klappa henne och ha henne på golvet för att busa

Med vänliga hälsningar,
Elvira