Vad brukar du göra?
Jag har en liten fråga om vad ni brukar göra när ni är med era kaniner(;?
Jag brukar sitta och gosa med dem. Sitta och pussa på de medan jag grejar med datorn/sitter vid TV:n. Och ibland så låter jag de få skutta runt på golvet och bara busa! :)
/ Medarbetare på Hermelinkanin iFokus och Lejonkaniner iFokus.
#1 det låter väldigt mysigt(;
#2 Det är otroligt mysigt! Särskilt när man sitter där på golvet medan kaninerna skuttar runt och gör glädjeskutt i köket. Sedan kommer en liten kanin skuttande upp i knäet på en och man får en puss på näsan 🙂
/ Medarbetare på Hermelinkanin iFokus och Lejonkaniner iFokus.
Sitter och kliar de eller bara sitter med datorn på golvet och låter de komma och sniffa fastän det oftast slutar med att jag kliar de ändå ;)
Jag kliar,myser,Tittar på tv tillsammans, solar tsm (dock så solar hon ej utan är i skuggan😎) Lagar mat tsm ;) hhaa nej hon tigger mat när jag gör mat i köket, Tar hand om varandra, Pratar mycket med min kanin även om jag inte får svar ^^
Brukar handmata med hö, pellets eller grönsaker. Lite mysigt att titta på när han äter. Som kanin-TV. ;)
Övervakar honom när han springer i lägenheten så att allt går bra.
Klappar, pussar och kelar också såklart! :)
Gosa, klickerträna, hoppträna (med de som vill), gå i sele, ha dem i soffan med mig, ha dem ute lös eller i Hage, göra hälsocheckar och pyssla i deras burar. :)
~ Kram Nadja ♥
♥ Ålandskaninhoppare ♥ Vardagsblogg ♥ Kaninblogg ♥
Mysa och leka och förmodligen snart hoppa och träna:) Jag brukar gå runt med henne och klappa henne och ha henne på golvet för att busa
Med vänliga hälsningar,
Elvira