Sov gott älskling
Inatt somnade min 15 åriga kaninkille in </3 Han var frisk och fin ända till slutet och ser väldigt fridfull ut så jag antar att det var åldern som tog ut sin rätt.
Det känns så tomt. Det känns lite extra jobbigt eftersom att han har varit en del av mig så väldigt länge. Men samtidigt är jag så glad att det fick gå till på det här sättet. Någon gång måste ju livet ta slut. Jag hade börjat tänka tanken att han nog skulle leva för alltid eftersom att han alltid varit så pigg & fin, även igår.
I have no sympathy for people without empathy
Vila i Frid🌺
/ Angelica
Så vacker och 15 år, helt otroligt!
Jag beklagar att han somnade in, kram till dig!
Otroligt fin kanin du har haft! Låter underbart att få ha sin kaninvän så länge som 15 år. Det måste verkligen bli en speciell relation, så jag förstår att förlusten känns stor… Beklagar verkligen.
Han har nog haft ett bra liv och det bevisas av att han levt i 15 år
🌺
Sajtvärd för Vallhundar, Pälsvård & Klickerträning.
Medarbetare hos Hundar & Lantdjur.
15år och sådär fräsch! måste haft ett bra liv.
Lilla plutten då! Ha det bra i kanin himlen
Precis som andra skrivit, han måste haft ett super bra liv! 15 år, otroligt!
Vila i frid ♥
Hälsningar Jossan
Kika gärna in på min blogg: http://www.kaninhopparen.blogg.se
15år var inte dåligt! :D Himla fin! R.I.P <3
// Michis
Tack allihopa!
Ja, man kunde inte se på honom att han var 15. Han var så himla fin i både päls, hull & temperament.
Nu är det värsta över med begravning osv. Bara att försöka acceptera och vänja sig vilket kommer ta ett tag. Men är så otroligt glad för dom här åren med honom <3 Nu vilar han fint, som en del av naturen.
I have no sympathy for people without empathy
Vila i frid lilla kanin❤
Han måste haft ett väldigt bra liv som blev så gammal! Var stolt! R.i.p lilla kaninen sov gott ♥
Medarbetare på
Kaninmagazinet.se