Kanin iFokus

Kanin

Etikettutanför-ämnet-ot
Läst 210 ggr
Vemsan
0

OT - Taperseringen *argh*

*grrr* Vad less man blir.. Idag skulle målaren komma och tapetsera vardagsrummet, men dök aldrig upp… Han ringde för en vecka sen och sa att dom skulle komma! :S Mamma ringde till företaget och dom sa att nån skulle dyka upp i morron.. Vem vet.. dom kanske kommer om en månad i stället.. x)

Hälsningar Vemsan

Frida
0

Hantverkare = yrkesgruppen man kan få vänta i evigheter på…

Värdinna på Fantasy
Medarbetare på World of Warcraft

Tina-A
0

Vet precis hur det kan va .. XD

.: Dance like there is no tomorrow :.

[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]

Vemsan
0

Haha jaa, om dom inte dyker upp i morron stämmer det verkliiigen! Och målaren(elr ja, tapetseraren xD) ringde ju och sa att han skulle komma.. Då kunde han ju ringt och sagt att han inte kunde komma, om han inte kunde x)

Hälsningar Vemsan

Frida
0

#3 Enligt min erfarenhet kan de faktiskt inte ringa om de får förhinder eller inte kommer. Har ALDRIG varit med om en hantverkare som faktiskt meddelat i förväg att han inte kommer på utsatt tid fören man själv ringer och undrar var han är. (Har aldrig varit utsatt för en kvinnlig hantverkare heller, därav alla "han".)

Värdinna på Fantasy
Medarbetare på World of Warcraft

Vemsan
0

Han dök upp idag klockan halv tio :O Men.. efter en halv timmes arbete gick han på lunch och sa att han skulle va tillbaka vid elva, men dök upp tio över tolv! Och sen vid två så gick han hem.. 3 timmars arbete.. Arbetsledaren ringde och frågade hur det hade gått och blev helt chockad när mamma berättade att han bara hade jobbat i tre timmar :P

Hälsningar Vemsan