Ser dåligt, hör dåligt?
Tror ni att min kanin hör och ser lite dåligt? Asså ibland när jag kommer till henne så ropar jag hennes namn och visslar så hon vet att jag kommer och när jag kommer fram så blir hon vettskrämd, alltså hörde hon inte att jag kom? Ibland tror jag att hon sett mig men hon blir vettskrämd ändå.. Fast det var förr, nu blir hon inte skrämd längre men förut, jag vet att hon inte är rädd för mig iallafall. Glad för svar.
Är det någon som vet?
Putt?
Prova att läcka och tända lampan, så det blir signalen för att du kommer (du ger henne något gott). För visst kan de vara ex hörseln.
Hur förberedd är du egentligen för krig, arbetslöshet, bränder eller sjukdom? Läs mer på Prepping iFokus
Är det en vädur? Jag har fått känslan av att de i allmänhet hör mer eller mindre sämre än kaniner med stående öron.
Det är svårt att ge bort vänlighet.
Den kommer hela tiden tillbaka till dig.
www.hoppfullt.blogg.se
#3 Hon bor utomhus, nuförtiden blir om bara skraj ibland för jag brukar ropa hennes namn när jag kommer. #4 Ja det är en Dvärgvädur.
#5 Blinka med en ficklampa mot buren. Inte kul att bli skraj även om det bara är ibland.
Hur förberedd är du egentligen för krig, arbetslöshet, bränder eller sjukdom? Läs mer på Prepping iFokus