(S) Underbar Kaninkille
Här har vi Musse en fluffig herre på 6 år som söker sitt sista hem. Det är min systers kanin och hon ska flytta till Turkiet och har inga möjligheter att ta med sig den här underbara kaninen. Musse är okastererad och den snällaste kaninen du kan tänka dig både mot människor och andra djur. Han är fullt frisk och har ett korrekt bett det enda som behöver skötas är hans päls som lätt blir tovig om man glömmer bort att borsta honom. Hemmet är mycket viktigare än priset och allt från bur till mat och borstar ingår. Berätta gärna vad du kan erbjuda honom och fråga gärna om något är otydligt! Mvh Sofie
Vart finns han? Ras? Ålder? H-bevis /stamtavla? pris? Färg/teckning ?
Bloggen 
MVH Cecilia & Kaninerna
Han finns för tillfället i sundsvall men kan ordnas transportmässigt till gävleborg och ställen emellan, Ras är oklart då han är hittekanin men de tror han är lejonhuvad med någon långhårig ras i det. 100kr för rätt hem och då ingår allt han har nu. Jag är inte särskilt bra på teckningar men kan lägga ut en bild där man ser mer av honom så kan någon som är bra på det ta en gissning.
Skrev lite fel när det gäller priset för rätt hem kan man få honom allt han vill är att få en fristad där han kan få leva och ha det gott med kärlek och ompyssling till sina sista dagar. Han är ju ingen ungdom och det sista jag vill för honom är att han får skjutsas omkring ännu mer. Det här är en kanin som haft tillräckligt många okunniga och inte så snälla ägare redan.
shit va fin kanin! om jag inte hade haft en kanin så skulle jag tagit han på direkten! gryyyyymt söööt! 😍
Ja han är en ruskig söt liten prick och så dumt snäll så det är nästan inte sant! 🙂
Kan förstå det! Grymt fin! :)
putt
Putteliputt för den här charmiga herren :)
puff
puffeli puff
Puff