(S) Melodys Sun
Har endast en unge kvar till salu. En lejonhuvad kanin (hona), viltgul rödförstärkt.
Född: 2013-06-08
Föräldrarna är utställda på 93,5p (havanna) och 92,5p (japan gul/svart), dock har båda kapacitet att få högre.
Sun säljes med h-bevis pga dålig man. Hon är en genomsnäll och översocial liten tjej. Skulle passa utmärkt till hoppning, föräldrarna hopptävlar.
Mer info finns på hemsidan:
http://melodyslejonochharar.weebly.com/
250:-, finns i Härryda, västra götaland.
Vid intresse, frågor samt fler bilder, PM:a gärna.
Putt
Transport till Värnamo 12/10 finns då vi ska ställa ut där. Kan även lämna av henne på vägen. :)
Herregud vad fin hon är :) Jag har ingen aning ännu, men letar efter kanin, vet inte döremot hur det blir så lycka till :D
Finns hon kvar? hon är sjukt söt 😍 är intresserad, men undrar om du skulle kunna köra in henne till centrala Göteborg? hur mycket tar du för transporten i så fall? :)
#4 Hon finns kvar :)
Jag jobbar inne i Göteborg varannan helg så kan ta mig dit utan problem :)
När hade du tänkt dig hämta isånna fall?😊
Behandla andra såsom du själv vill bli behandlad
Mina kaninselar m.m. | Min blogg | Min uppfödning | Youtube
jag har inte kollat med mina föräldrar än, men förhoppningsvis så går det så snart som möjligt. :) vi har t.ex inte pellets hemma just nu, men om jag får med övergångsfoder så är det ju inga problem (hinner ju köpa då), men som sagt är det inte helt 100 att jag ska köpa henne heller. är du i centrum denna eller nästa helg? :)
#6 Är i centrum både uppkommande helger 🙂
Okej, ingår övergångsfoder? :) Jag hade förresten tänk ha henne inomhus, är det okej?
Jag har inte kunnat fråga mina föräldrar än, så är fortfarande inte helt 100 bara :)
#8 Det är en självklarighet för mig att skicka med övergångsfoder🙂men hon ska ha fri tillgång till hö ;)
Det går alldeles ypperligt att ha henne inomhus, tror hon skulle trivas bra så då hon är extremt sällskaplig av sig😊
Hur gammal är du?
Okej, hö har vi köpt :) jag bor i lägenhet så det skulle bli lite svårt att ha henne utomhus, förutom balkongen då tänkte jag. :/,
Jag fyller femton om två veckor. :)
har haft tre kaniner som köptes ungefär samtidigt, har ingen nu då den äldsta dog vid ca 7-8 års ålder (i våras), ❤️(om du undrar vad jag haft för erfarenhet).
#10 Säljer inte till någon under 18 så du bör ha målsman med dig när hon hämtas i sånna fall :) Men att ha henne inne fungerar utmärkt som sagt :)
Putt
Putt
putt
Tråden kan låsas, då Sun flyttat idag.