Japp, jag älskar att bada :DD extra kul när man har pool hemma ^^
Det är klart :D
.: Dance like there is no tomorrow :.
[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]

Ja, jag ääälskar att bada!!!!!

Älskar det! Badade 5 timmar i sträck med mina kusiner i stugan idag. Hade urskoj. Så skönt att bada & simma :)
/ Cissi, medarbetare på Kanin
www.frihetenskaniner.se

#1 Har du pool hemma?:) Jag älskar oxå att bada:) Kan nästan bada hur länge som helst:D
Såklart att bada är roligt! Men då ska man varken känna på vattnet eller kolla om det är något ivägen, man ska bara springa i! :D
Men jag är inte lika förtjust i att bada i badkaret, duschar hellre.

Jag älskar också att bada, speciellt en sån varm dag som denna. Har varit med barnen vid Sundbyholmsbadet i Eskilstuna och plaskat hela dan idag. Är det nån mer som har varit där, det är kanonfint. Fast jag badar inte i början på maj längre det gjorde jag gärna när jag var yngre. Jag gör inte bakotvålter ner i vattnet heller nuförtiden.Man blir mesigare och mesigare för varje år…

Älskar det! Badade för 10 minuter sedan i vår pool! 20 grader - sköönt!
Badar och solar hela dagarna på sommarn :)
Det är skoj, men inte om det är för kallt i vattnet ^^ Minst 20 iaf .. ^^ Badar mest i pappas pool, 28-29 grader, det är perfekt :D

Näää… är en badkruka jag! Var dock mer i vattnet än på land som liten om vi var på straden, älskade att bada då! Idag gillar jag inte att bli blöt… och dessutom så blir jag så kall och fryser bara om jag badar!
Dock älskar jag att SOLA, är värsta soldyrkaren och kan bara ligga och mysa i solen heeeela dagen utan att bada då förståss = )
#5 japp :D
badade i 7 grader xD älskar verkligen att bada :D

Jag ÄLSKAR att bada klagade att jag ville ha en pool i allafall till knäna FICK DET!!!! :P oo hehe kul att bada mina kompisar brukar frysa men då har jag typ börjat att bada x)

Nja stranden går men inget annat :p