ditt användarnamn ?!
varför har just du det användarnamn som du har ?
Jag har Noa_Nisse för jag hde två möss innan, en som hette Noa och en som hette Nisse. och jag blev först medlem på mus.ifokus sen när jag köpte kanin så kom jag inte här istället.. eftersom mina möss har dött så är jag inte inne på mus.ifokus så ofta längre!!
ps.. om man har ett riktigt ovanligt namn här så kan man söka på det på google, och då kommer det upp en massa gammla trådar som man har skrivigt i! det är kul att kolla igenom!!
Medarbetare på Hundar.ifokus

Min kompis kompis kallade sig Twinnie. När hon tröttnade på det, tog jag över xD Heter Twinnie överallt :P

heter senna för att jag kallas senna. ;)
Niike är mitt användarnamn för min kanin heter det xD Så enkelt är det;)

Kajsa_ för att jag heter Kajsa och _ för att snygga till det ;)

När jag sökte på Twinnie kom det upp:
Menade du: twinkie? XD HAHAHA
Heter Diana___94 för jag heter diana,är född 1994 och min hotmail/msn är Diana___94@hotmail.com (adda mej om ni vill)
Jag heter lill_jarven av 2 anledningar
1. Min storebror kallades järven så jag är därmed lill järven (detta kommer från vårat efternamn, Järvinen)
2. Jag heter Lill i andranamn :)
Heter lill_jarven eller lilljarven överallt
En killkompis som kallar sig Tixe (exit) döpte mig till Tixy. :)

För att jag heter Pehpsii
www.freewebs.com/gypsymice/
http://pehpsii.blogspot.com/

Mina kaniner heter My och Sofi därav Mysofi (Dåligt, jag vet det, önskar jag kunde byta!!
Jag kallade mig för Eichan när jag var liten(ingen aning varför) så nu heter jag det lite över allt! ;)
Just för att jag heter Ninni.
H är början på mitt efternamn (Hedblom).
#11 Heter du det? Tyckte det lät lite ovanligt xD
Heter det för att mina kaniner heter Saga och Alfred helt enkelt :)
Kan man byta namn nånstans? (:
Heter Photoniq för att jag älskar att fota (Photo=Foto) och "niq" la jag bara till för att få det lite mer "häftigt" xD

Heter Matilda för att jag heter Matilda och 91 för att jag är född 91, hahaha

Kallas för Ciss helt enkelt. Enkelt och lätt att komma ihåg. :)
På andra sidor heter jag oftast Cis, Ciss, Cissy, raggmelagg eller Dyrbar. Eller Engla :)
/ Cissi, medarbetare på Kanin
www.frihetenskaniner.se
Jag heter KvirrZ för det kommer från mitt efternamn Lundqvist. Från qvist kom kvirrz, det kom en tjej på ett ridläger på :P
- Mvh Emma
Jag fick inte välja användarnamn. Staffan valde namn åt mig.
Jag heter ju Lotta Åström så det fick bli "Lotta_A" A i stället för Å vart det.
Jag heter Moonstrike för att min sköthäst heter det (och för att jag tycker det låter väldigt fint, annars skulle jag heta nåt annat). Heter det på typ alla sidor jag är medlem på xD
gissa det om ni kan ;P

Hette innan Esmie, som jag heter på nästan alla forum jag är med på. Esmie kommer ifrån min ena kanin, och är ganska likt mitt egna namn.
Men när jag blev Sajtvärd för gerbiler.iFokus så vart man tvungen att heta sitt ritkiga namn, alltså Emma J =)
// Emma, aka Althea
Rockerland - En blogg för oss tjejer som är rock/metalheads
Altheatrollets blogg - En blogg för geeken

#15 jo jagvet, men så är det (= Det roliga är att när jag bodde i USA reagerade folk sällan på mitt namn, här gör alla det
www.freewebs.com/gypsymice/
http://pehpsii.blogspot.com/

#17 Tyvär inte som det ser ut just nu :)

jagg heter jees94 för jag kallas Jees ( heter Jessica ) och är född 94 =)
Jag heter Myriis för.. Hum :P Vet inte.. Kallas myran ibland ^^
För att jag har dålig fantasi

jag vet inte varför jag jag heter keligast är kanske kelig av mig XD och jag tycker det är lite coolt namn ;)

Jag heter prizma_o_kristall av exakt samma anledning som Noa_Nisse, för att mina möss hette så och att det var mus.ifokus som jag först blev medlem på…^^ Nu har jag bara Kristall kvar, men kan ju inte byta så jag kmmer heta så här i fortsättningen också:)
Kramar//Carro

Jag heter amanda_b eftersom jag heter Amanda och mitt efternamn börjar på B. ;)
Jag skulle igentligen heta Filippa. Men det var nån som hette så. Så jag tog hennes smeknamn Flippa :)
Jag brukar inte bry mig om så mkt om vad mitt användarnamn blir, inte så viktigt så jag tog ett av mina smeknamn. ^^

Jag heter Stravaganza för att en av mina favorit böcker heter så.
Kanske lite udda namn, man jag gillar det och skiter i vad alla andra tycker. *Lipar*
#36 Ja, det var udda :) Men smart ^^

Yaay. *Veta*
Jag heter Popcorni och det är för att jag har ett emrsvin som heter Popcorn. Och det det låter guligt med ett i på slutet:P
hahaha popcorn, va sött till ett marsvin, :D vårat som heter Harry, kallas för Harrybarry XD

Popcornis marsvin är jättesöt. ^^
Jag heter Max-Lisa-Kim för att det är namnen på mina kaniner.
Roligt att läsa hur ni tänkt när ni valde namn :D
.: Dance like there is no tomorrow :.
[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]
mangaa var nåt jag kom på förra året för att jag är så japaninteresserad och manga är japansk tecknade magasiner och böcker ;D
Jag heter mangaa på typ alla ställen jag är medlem , om mangaa är upptagen heter jag tr0picalmangaa bara för att jag älskar varme och sommar <3
Blev medlem på någon hemsida när jag var 9-10 år och bestämde mig för att heta Katter3 för att vi hade tre katter. Så nu heter jag det överallt. xD Och katterna är kvar… ;)
Mvh Johanna
www.fotografjohanna.se

Melle_bus kommer ifrån min son Melvin som kallas för Mellebus för att han är en riktigt liten busunge.

Jag har ingen aning om varför jag heter Muppen XD
har inget med mina kaniner och göra (som tur e):P

jag heter anna i förnamn och forsgren i efternamn
Mvh Anna :D
Medarbetare på Jättekanin.ifokus
Jag hette första bara: Sarah (tror jag) men sen glömde jag lösenordet på nått sätt, så då vart det Saarah på den nya :P vill byta "/
Vemsan heter jag här på KIF eller jaa, på I Fokus, för att mina flesta kompisar kallar mig för det ^^, Haha å här hemma heter man minsann inte Emma heller.. utan Fialotta är det som gäller xD
Hälsningar Vemsan
#52: då är jag inte ensam om att kallas för Fialotta XD

Jag heter ju Sandra.. och det var upptaget så då fick det bli Sandra- ;P
mina kaniner Linus och sotis och ett_

jag valde Dior_94 för att min hamster heter så och jag är född 94. :)
Mitt användranamn blev Maria-Gerbiler för att jag heter Maria och hade två egyptiska gerbiler, men nu är bara en av dom kvar.

jag hetter felicia och är född 1993 så det fick bli felicia93 :) kom inte på något bättre.

Jag heter sotis för att en av mina kaniner hette det.

Jag heter Therese, så därför heter jag theresze här;P
Har hetat Taci på nätet hur länge som helst, hade en råtta som hette så för många år sedan, som tyvärr dog som ung av snedskalle :( Så jag hedrar henne väl lite med namnet :)

Jag heter Lippo för min kanin heter det :P
Jag heter JimJ eftersom jag på riktigt heter Jim Johansson. Desutom var redan användarnamnet Jim upptaget, då fick det bli med ett extra J i slutet. :-)
Vänliga hälsingar
- Jim Johansson
Ville heta Poison men det var upptaget. Det är bara för att jag har både hemsidan och Poison överallt annars..
Men Blandiz duger ju också. Då jag har typ enbart Blandizar hemma.

fråga mig inte hur jag kom på det .. -.- vill iaf byta, men känns meningslöst ;P
jag heter Lizzan för att min favorit ponny heter Lizzy men kallas Lizzan

En grässort… nope har verkligen ingen aning om var jag fick det ifrån :P
För länge sedan hette jag kinaråttan på endel forum, ännu meningslösare då jag då varken kommit i kontakt med råttor eller kina XP
På vissa forum (iof bara sådana jag aldrig är inne på…) heter jag faktiskt Frida, mitt namn.
För jag heter SofiaGenne X)
MVH
Sofia Genne - www.teamsl.blogg.se

Jag heter Mi-ck-an pågrund av att jag kallas så. Alltså Mickan =P

heter som jag gör för ja inte kom på något! HAHAHA!!! xD 
jag heter så här för jag heter Lotta och kallas för L8 och så va de någon i min klass som kallade mej L8sson :P så därför heter jag de överallt nu tyckte de va ett bra andvändarnamn :)
www.lottaoleia.hundbenet.se Amstaffpower

Jag heter Teea_ för att min kanin heter Teea, haha
#70: Hihi, smart ;) Jag hade ett par skor med "märket" No Name en gång :P
.: Dance like there is no tomorrow :.
[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]

Jag heter Petra_K för att när jag får en kanin så ska det vara en hona och då ska hon heta petra men K vet jag inte det bara hade jag dit

#52 #53 Haha, jag blir också kallad FiaLotta! Då är jag inte ensam ju! xP

min kaninuppfödning heter Skanörskaniner så därför blev det skanorskaniner
Jag heter Eazyy för att mina initialer (E.Z) låter typ som Eazy på engelska xD
Också la jag till ett Y till för att det skulle bli extra coolt haha xD

jag heter RallyKanin för att min kanin brukar få ett ryk och springa jätte fort (tycker jag :P) så brukar min pappa kalla han för rallykanin så heter jag det x)

Jag heter Lolaisdenied pga jag blivit kallad Lola på sista tiden.
Har ni sett "stora syster och lille bror"? i introt sjunger de typ alla salla dola eller vad de än sjunger och jag och flickvännen fick det till LaviLaviLola. Därför kallas hon Lavi och jag Lola.
Denied tycker jag är ett fint ord som jag första gången hörde i Björks ena låt. Björk är min favoritartist sen några år tillbaka.
"I won't see you
denied"
Heter Llinnea- för att jag heter det på alla andra sidor,
Heter johanna_loveAnimals93 för att jag heter Johanna, jag älskar djur och är född 1993. Så enkelt är det ;-) (Jag vet, värsta jobbiga långa användarnamnet :/ )

#73 okej :D ^^

Jag heter Michaela men kallas Michis och då testade jag Ikkiz Z för att det skulle bli snyggare.