Kanin iFokus

Kanin

Etikettallmänt
Läst 1308 ggr
ClaraIor
2

Kanin presentation

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Ior är en han kanin på 2 år. Han är född den 6/6 2011. Han är grå och köpt på zoo afärr. Om jag ska beskriva Ior så är han världens gosigaste kanin, när jag släpper honom på min tomt (har satt kompost galler över hela min tomt) så följer han efter mig vart jag en går. Han är grymt bra på ckliker träning och kan stanna, kom, vänta, stå, sitt, rulla, ligg, hopp och fot. Han kan hoppa runt 75cm högt. Men oftast brukar vi hoppa 20-30 när vi har värmt upp. Han är ett riktigt matvrak och so fort han hör att man pratar så börjar han vifta på sin lilla svanstipp och blir ganska stisig. Han har aldrig bitin någon och jag hoppas att han aldrig kommer göra det heller(; Han får adolt rabbit food och det trivs han med. Jag brukar vara ute med honom minst 1 timme per dag. och hoppar 4ggr i veckan då 2 av dom är lite mer att han får hoppa över små bomar som ligger nere på marken. När jag är ute och springer i skogen så brukar han få följa med och få en riäl promenad. Han älskar att följa med när jag springer. Dock får man vänta ganska ofta för han vill stanna och nosa mm.

Det var lilla Ior<3

ClaraIor
0

Han är en dvärgvädur