Kanin iFokus

Kanin

Etiketttips-id-er-bloggar-och-hemsidor
Läst 747 ggr
[Shackalen]
0

Min header

http://shackalenminkanin.bloggplatsen.se/

Vad tycker ni om min nyaste header på Shackalen's blogg? ^^

Typ min 6 på mindre än 2 månader…

Beatrice_Love_Kaniner
0

hmmm… den var lite rörig och bilden på hur du bär kaninen är väll inte så korrekt bärt?

/Hälsningar Bea och kaninerna

Uppfödning av rex hermelin

ninen DH
0

Fin, var den svår att göra?

[_annaH]
2

#1 Man behöver inte bära en kanin efter massa regler om hur man ska bära kaniner? Jag bär Elvis lite hur som helst då han inte är rädd för att bli buren och håller han alltid med en hand. 
Så har man en kanin som gillar att bli buren på alla möjliga sätt, ja då kan man väll få bära den hur man vill utan att nån ska klaga :)?

[Guldvingens]
5

#3 Dock så har kaninen sköra revben och genom att hålla så som på den bilden kan man lätt knäcka ett. Men är man dum nog att ta den risken så fine, då får man väl göra det.

juliafrojd
2

Vad är det för fel med hur hon bär den?

Nästan alla hoppare bär så och det är väl skillnad med om hon hade haft en sprattligt kanin? Schakalen är cool 🙂

Skitsnygg header :D

Cilia.Teddytöserna
0

om ni missat det så håller hon under rumpan också😐

Regnbåge Bloggen Regnbåge

MVH Cecilia & KaninernaBlomma

ElviraNym
0

fin!!

Med vänliga hälsningar,
Elvira

[Guldvingens]
0

#6 Nej, var ser du den andra armen?

#5 Och bara för att "alla" hoppare håller så, med en hand enbart mot revbenen, så är det okej? Och btw så har jag inte sett någon hoppare enbart hålla sin kanin med en hand mot revbenen på dem. Iallafall inte hängandes i luften utan något stöd. Utan då har de haft kaninen MOT kroppen så att den haft stöd av något annat.

Rebornbabyn
2

Slutpratat om detta nu. Hon vill ha kritik på headern och inte på hur hon lyfter kaninen.

----

Jag tycker att headern är jättesöt! :)

Älskar mina djur Hanna, Cocos och Pärlan.

juliafrojd
0

#8 Nej, sa inte att man går runt med dom så, menade endast när vi lyfter ex. :P

Cilia.Teddytöserna
0

#8 Kolla noga.

Regnbåge Bloggen Regnbåge

MVH Cecilia & KaninernaBlomma

juliafrojd
0

vilket progrma gör du i? :)