skapa blogg
Hej, jag vill skapa en blogg… Men problemet är att jag inte vill blogga själv! Jag tycker att det är roligare med 2 som bloggar! Så om de finns nån där ute som vill lära känna mig och blogga med mig så skriv här!
Lite om mig då:
Jag heter Elsa och är född 2000 den 20 november, bor lite utanför kalmar. Mina intressen är: Fotboll (spelat fotboll ända sen jag var 4år), min kanin Nino, vara med kompisar, fota m.m!
Så om ni vill och har samma intressen som jag skriv då här!
Jag vill att bloggen ska handla om vår vardag men ändå inrikta sig mycket på kaniner!
(det ska helst vara nån som är född 2000!)
Det skulle verkligen vara super kul med någon att blogga med, jag vet att de finns någon där ute som vill^^ Snälla kika in här ;)
#1 Du behöver inte putta tråden samma dag som du gjort den, speciellt inte så tätt inpå 😉
Hoppas du hittar någon att blogga med 🙂
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
#2 Hihih okey ^^ Tack så mycket :)
Jag är en tjej som nog är intresserad! Jag kommer inte att ha möjlighet att skriva varle dag men nån gång i bland kanske, därför måste du säga till.mig att jag ska SKÄRPA mig, eller så får du byta ut mig! :)! Jag är en tjej som är född 2001, jag gillar att rida, hålla på med kaninerna, måla naglarna, va med kompisar, fota (samlar till en kamera nu) och pyssla. Jag bor i Strängnäs kommun, som sagt så kommer jag inte kunna blogga varje dag, om du väljer mig. Du fåe gärna designa bloggen osv! Hoppas på svar! Bye!
Mvh Shy och Hannah
#4 förlåt, men jag är ute efter nån som kan blogga minst 1-2 gg per dag, så jag vet inte om du är rätt, förlåt :(
Jag har ju blogg sedan tidigare :)
Är dock 97:a
/ Cornelia Andersson,
Innehavare av Borgargatans Kaninuppfödning
Medarbetare på Hermelinkanin.ifokus och Diabetes.ifokus
#6 de vart ju de med åldern :/
Haha, okej! Jag förstod nog det! Det gör inget! Lycka till!
Mvh Shy och Hannah
Någon där ute som vill blogga med mig? :)