Fionas liv
Hej jag fick hem en kaninunge vid namn Fiona hon är väldig speciell och otrolig trevlig.När fiona föddes så hade hon inget hår på huvudet hon va hälften nakenkanin över koppen kan man säga, jag fick hem hennenär hon va 7 veckor och då hade hennes hår börjat växa hon är i rasen hermelin. hon har mini huvud gämföres med mina kanin ungar jag har som är 8 veckor, hennes bakben har vuxit fel så den går som ett kors, först var jag inne på att avlida henne. men det verkade inte som om hon hade hon hon lekte och skojade som vilken annan kninunge som hellst, hennes syskonär helt normala. flera kallar henne för handikappad och utveklingstörd men jag kallar henne för en kämpe. hon är någ den goaste kaninen jag har möt helt fantastisk är hon:) jag kommer uppdatera med bilger och lite text, i denna tråden får ni gärna ställa lite frågor och säga om ni har någon speciell kanin :)
Så underbart att du tog emot henne så! Många skulle nog avlivat henne. Underbart söt är hon iallafall. Kommer bli kul att få följa lilla Fionas uppväxt :)
Bloggen 
MVH Cecilia & Kaninerna
Det är bara bra att det finns sådana här människor som dig Sterrelovenatta som tar emot och ger kaninen ett värdigt liv så länge de orkar själva!
Kramar & tassar från Ida, Toffee & Lakrits 
Vad kul!! Nästan som en liten Dobby junior 😃 😍
Det bästa sättet att misslyckas är att inte försöka
Skulle vilja se en bild på hela henne! :)
Medarbetare på
Kaninmagazinet.se
Ja? hur ser bakbenen ut? 😃
Mvh Shy och Hannah
Kan ta bilder om en stund när jag skall ut till henne och dem andra kaninerna, juste nu går hon med en jämt gammal unge för tyckte Fiona va så liten när jag fick henne så ville inte låta henne gå själv :)
Tar bild på hela henne och på bak benen :P
Jösses vad söt! Super gullig är hon ju. ❤️
Älskar mina djur Hanna, Cocos och Pärlan.
Hennes bakben är jätte charmiga så vi får hoppas på att det inte gör ont! :) Aww, verkligen urgullig!!
Det bästa sättet att misslyckas är att inte försöka
hehe ah det är hon :) min mamma burkar säga att hon är så ful så att hon är så söt