Aniza är ute från med att jag går upp tills jag går och lägger mig=) Dock är hon inne i buren ifall jag inte är hemma, Aniza är en inne kanin.
Har ingen bild på denna dator. Kan lägga in senare.

#3 Fina kaniner du har:)

Alltså.. Ute buren dom sover i på nätterna. * =P

#4 Ååh taack =) Det har du med ;)
Dom får springa runt ungefär 16 timmar om dagen ;)
.: Dance like there is no tomorrow :.
[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]

#6 Tack så mycket:)

Mina kaniner får minst 1tim om dan. När jag är hemma, eftersom min pappa släpper inte ut dom när jag är hos mamma :(. Går i sele med dom lite grann med, hoppar.
Trampe är också ute minst en timme om dagen , regnar det får han vara inne i kjällaren :) ,. Brukar gå med han i sele och bara sitta och kela med han på gräset :) ,. Idag regnar det så det blir nog kjällaren om det inte ljuser upp och blir tort :b
Tycker inte om att va ute me han när det regnar för han äter mycket gräs när han är ute och det är ju inte bra när det är blött :\
Harry och Doddo får vara ute minst en timme om dagen, jag brukar ha ett lakan i deras Hage, så att jag kan sitta med dom på marken, dom kommer ofta och kryper upp i knät på en! ^^.

Minst 5 timmar/dag

Olika. Men miinst 30 min.
han har ju en Hage som jag släpper ut honom i från ca 11 eller 12 på dagen och sen släpper jag inn honom ca kl 8 eller 9 på kvällen.. men han kan hoppa in och ur buren som han vill.. vet inte riktigt hur många timmar det blir.. ^^ men sen kanske jag tar honom utanför hagen så han kan vara lös, men då måste jag gå efter honom och hålla koll på honom,och det är ganska drygt eftersom han bara springer på samma ställe hela tiden, så det blir nog inte mer än 30 minuter per dag eller så.. annars har jag honom kanske i sele, i en stund.
Medarbetare på Hundar.ifokus

Buffen är ju innekanin så han får ju vara ute i köket när vi är hemma och själva är där, annars så blir han sur och hoppar över staketet! Han brukar vara med på kvällarna i soffan och ligga och mysa, lika i sängen på kvällen eller morgonen! Ligga på skrivbordet när jag sitter framför datorn är också mysigt =) Eller så är han med mig nere i hamsterrummet när jag pysslar där! Men att springa runt och busa i vårt inglasade uterum är det bästa, han älskar att skutta omkring där = )
Och självklart får han komma ut i uteburen om det är varmt och skönt ute! Mumsigt med gräs = )
Så han är ute 2-3h per dag, minst min lilla älskling!

#17 hihi va mysigt :)
Jag har ute Lippo i hagen mellan 2 - 5 timmar om dagen men det beror lite på om vi ska bort eller så :P Och sen så är det lite jobbigt att gå ut med honom i sele för mig för han revir kissar på mig så jag får byta kläder hela tiden >.< Och Molly är ute lite mindre än Lippo :)
Mina kaniner får varje dag då det inte regnar, vara ute och skutta på STORA ytor. De är ungefär ute hela dagen, från morgon till kväll. Byter ut vissa kaniner efter halva dagen, mot några andra, om jag inte har tillräckligt med burar just då (beroende på hur många kaninerna är för tillfället)..
Menmen, mina kaniner är alltså ute ca hela dagen ;)
På bilden är det en av mina honor med kull för tillfället.
MVH
Sofia Genne - www.teamsl.blogg.se

#19 Herregud så söt kanin :D

Skeutten brukar får vara uta hela dagen :)

Morgon till kväll