Kanin iFokus

Kanin

Etikettmat-och-utfodring
Läst 1719 ggr
[Gloriosa]
0

Rabbit royale?

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Undrar vad som är bra med denna maten ? Någon som har erfarenhet av den? I mina ögon verkar det bara likna gnagarblandning från djuraffär som man köper i lösvikt:P sen så är det mycket "smulor" i den. (Den följde med en kanin därför har jag den).

[Gloriosa]
0

Ingen ?

NaDa...
2

Jag har det fodret till 4 av mina kaniner, de älskar maten, den känns naturligare än pellets och innehållet är helt okej. Jag skulle rekommendera det i alla fall. O någon gnagarblandning är det inte.

~ Kram Nadja ♥
Ålandskaninhoppare VardagsbloggKaninblogg

Cilia.Teddytöserna
0

Rabbit Royal är ett väldigt bra foder som jag starkt kan rekomendera!😃

Regnbåge Bloggen Regnbåge

MVH Cecilia & KaninernaBlomma

natha-mjau
0

jag skulle inte enbart ge RR utan blanda med selective eller cuni complete.

zezagena
0

Ett bra fiberrikt foder, lite snålt med fett har jag för mej, kaninerna gillar det skarpt men lite dyrt om man har många 😉

[neptunens]
0

Jag ger mina RR blandat med Edel.
RR är absolut ingen gnagarblandning eller ett skräpfoder, tvärtom.

miafia74
0

Blandar det med Edel , men min kanin lämnar de stora ljusa och mörka pelletsarna i RR. Men håller med dig det är en hel smått och smulor i blandningen.

LeaHumlan
0

jag har det blandat med selective, blir en jätte bra blandning enligt mig! kaninerna älskar det :)

7# mina kaniner lämnar ocskå de ljusa pelletsen

Ni är de bästa som finns, Lea, Jamie, Trix, Humlan, Lilja <3
Medarbetare på Lejonkanin ifokus
www.minkaninblogg.blo.gg

[Gloriosa]
0

Tack så mycket alla för era svar:) kanske blandar den med den sorten jag redan använder tills den tar slut :)

Linda1977
0

Blandar också Rabbit Royal med Edel pellets, fick min kräsnaste kanin att äta all mat. //Linda