Kanin i Koppel
hejsan… jag undrar om hur man kan lära sin kani gå i koppel?! jag menar om jag stannar så stannar den.. och omjag gå så går de.. snälla säg nu inte att jag ska inte tvinga elr skrämma honom.. för det gör jag inte.. men hon e bara envis och försöker springa ett annat håll!! de e piinsamt att springa efter en kaniin med koppel…
Never Give Up With Your Dreams
Gå bara runt i trädgården lite, och gå efter henne, annars kan du ha typ några gurkbitar i handen, så får hon en om hon skuttar till dig. :)
Det bästa sättet att misslyckas är att inte försöka
Du kan testa att träna med klicker och lära henom att det är bättre att hålla sig kring dig. Kanske kan du hitta på ett kommando för att hen ska gå bredvid dig? Kom ihåg att växla mellan det och att låta henom gå fritt, bara🙂
Du ska inte leda kaninen i början, kaninen ska leda dig. Den ska lära sig att kopplet inte är farligt, når den går självsäkert börja gå rundor och leda kaninen.
Bloggen 
MVH Cecilia & Kaninerna
hehe vi har ingen träd gård.. men jag provar.. jag tycker att de ee piinsamt att springa efter… och hundar som går förbii de ba skäller påå.. o deras ähare säger "shhh de bara en kaniiin" hehe :D
Ni kan ju gå inne i ert hus/lägenhet, ni behöver ju inte gå ute bland alla hundar, då det kan vara stressande för kaninen. :)
Det bästa sättet att misslyckas är att inte försöka
#2 #3 #4 #5 tack för tipset ska prova imorn! :)
Jag går runt med min kanin i byn, jo man får många konstiga miner och kommentarer. Men det får man vänja sig vid, man får ofta mest positiva kommentarer än negativa
Bloggen 
MVH Cecilia & Kaninerna
#7 haa de som ser min kanin tror att jag har en pytte liten hårig hund!!! haa :D