Kanin iFokus

Kanin

Etikettallmänt
Läst 402 ggr
[00emi07]
2

Kanin passning här

Hej! Jag har fått otrevliga meddelanden och hoppas att de gamla tråden åker bort. Nu vill jag INTE ha onödiga kommentarer. Du som skriver hör ska antingen vara intresserad att lämna kaninerna till en 14 åring eller ha allmänna frågor, tack! Nu börjar det närma sig för kaninstallet, dit flyttar även mitt kaninpensionat där jag och mina Medarbetare är otroligt måna om djuren. Jag är väldigt bra på att läsa kaninens kropp språk så du kan komma med världens lugnaste kanin, eller en med "attityd" (: Om något händer ringer jag veterinären och dig DIREKT! Jag lyfter inte kaninen om ingen vuxen är hemma. Stallet blir helt klart innan november. Så ska du bort kan vi passa dina kaniner. Vi har valt att inte ta mer kontakt med JBV då vi inte kommer ha mer än 4-5 kaniner intaget. Vi tar 20kr dygnet eller 100kr veckan. Pris kan diskuteras! (: Vi tar hand om din kanin oavsett hårtyp eller önskemål. Här behandlas din kanin super bra! Ta med egen pellets för att minska magsjukdomar. Vi håller det rent i burarna för att minska sjukdomar. Jag och mina Medarbetare tvättar händerna och spritar innan vi tar i kaninerna. Pensionatet finns i Skåne! (: Hör av dig minst två veckor innan Med vänlig hälsning, Guldbackens pensionat

[00emi07]
0

Puttar för all som behöver passning!