(K) mantlad dvv
Hej! Som rubriken lyder så är jag intresserad av att köpa en manteltecknad dvv, färgen är inte jätte viktig :) det måste vara en hona då hon förhoppningsvis ska gå med min hankanin :) föder du upp mantlade dvv och har en hona leverransklar om ung 1 & 1/2 månad så hör gärna av dig! :) har du en annan härlig kanin leveransklar då så får du även då gärna höra av dig! Det är insidan som är det viktigaste! Vill ha en gosig, sprallig, nyfiken, trygg & go kanin som passar bra med andra! Lägg gärna upp bilder på både ungdjur & föräldrar :) Tack! Skickar med en bild på mitt fina lejon Domino som förhoppningsvis kommer bli hennes burkompis :)
Honestly that never happened, Lying is your favorite passion.
GG WP
Hej, har en chinchilla mantlad hona född 2011 med stamtvla snäll och fin. Vi finns i Uppsala. 300kr Med vänlig hälsning, Beatrice Http://arentunaskaniner.weebly.com 0760585195 Jagheterbea@live.se
Mvh
Beatrice Bergman
Åh vilka sötnosar, båda två! 😍 tyvärr #1 så vill jag ha ett ungdjur då jag vill att den ska växa upp med min hankanin, men tack ändå! :d #2 mycket fin unge! 😍 Har lagt intresse på en honbebis redan som blir åtta veckor näst- nästa vecka så ska åka och hälsa på henne snart, men om det blir något fel där eller något problem så att jag inte köper henne så skriver jag här igen till dig för då är jag absolut intresserad av din lilla nin! Ett litet charmtroll ju! :d
GG WP
Okej, bara att höra av dig. Hon flyttar som sagt hem till mig igen den 21 september. Jag bor i Västra götaland, Vargön så då blir de därifrån hon får hämtas/transporteras. 😎
www.trollvinge.webnode.se
Okej, om jag bestämmer mig för att ta henne så hämtar jag henne innan hon flyttar tillbaka då det kan bli ganska svårt att fixa transport dit :p Hur mycket kostar hon & hur gammal är hon exakt? :d
GG WP
Okej! :d Också väldigt fin! :d
GG WP
Har PM;at dig
www.trollvinge.webnode.se
Jag förstår att du är intresserad av en dvv (som är helt underbara) men skulle du ändra dig så har vi en kull lejonkaniner som är levernsklara om två månader :) http://kanin.ifokus.se/discussions/5230c7dece12c46e7a001710-majsan-och-ninis-ungar
Det bästa sättet att misslyckas är att inte försöka
#9 Okej, tack för det! :d hör av mig till dig om det inte blir något med dom andra! :d
GG WP
Okej :) De finns utanför malmö
Det bästa sättet att misslyckas är att inte försöka
Jag har 2st honor kvar ur min nuvarande kull, dock vit rödögda.
Men otroligt mysiga båda 2. De är födda den 15 Juni 2013. Så 13v idag. Finns utanför Helsingborg. Båda är märkta och säljs med stamtavla. :)
-' Malin Hultman
_' Snowflake's Kaniner, hoppkaniner i Eslöv, Skåne
Portfolio | Instagram-kanin | Instagram-katt
#12 Så otroligt söta! 😍 Jag tror dock att jag redan har hittat min hona, så kan ju faxtiskt låsa tråden! Någon som vet hur man gör detta? :d
GG WP
#13: Det är sådant Medarbetare samt sajtvärder kan göra. Då låser jag tråden åt dig. :)
-' Malin Hultman
_' Snowflake's Kaniner, hoppkaniner i Eslöv, Skåne
Portfolio | Instagram-kanin | Instagram-katt