Sover i sängen

Nej gud vad sött!
Va sött
Nej, har utekaniner så det går inte. Men en av mina hanar skulle nog kunna göra det om han bodde inne ;)
Vilken sötnos :)
MVH John

Hade min ena kanin inne för några år sen och jag sov nästan aldrig själv då. Men han skulle alltid ligga mellan mitt och min kompis huvud. Riktigt störigt, så han fick bli utekanin då. ;)
Jo, min stora hane bor i sovrummet just nu och hoppar upp i sängen när han känner för det. 
Maja är ju bara så söt!! 
Hälsningar Jossan
Kika gärna in på min blogg: http://www.kaninhopparen.blogg.se
När jag hade en hona inne var hon oftast i sängen på dagarna, dock kunde hon inte sova för hon var full av energi, men efter mycket bud domnade hon:)
Gud vad gulligt!
Mina kaniner är utekaniner men jag skulle kunna tänka mig att ha min hane Zmurf sovandes brevid mig. Med min hona skulle det absolut inte gå! :)
Nej, de myser med varann, men just ligger tre vovvar i s?ngen och varje natt ?ven n?gon katt:) det ser dock v?ldigt sk?nt ut f?r din fina hona!
Men herregud, det var det sötaste jag sett på länge! Så avslappnad och så söt =)
Gräver hon aldrig i sängen? Vissa kaniner brukar ju se sängen som en "grävlåda" ^^
Hade en kanin som bodde inne och var som en liten hund, han brukade komma upp i sängen och lägga sig tätt intill mig…usch, så mycket jag saknar henom =,(
Kastanjegårdens Kaniner
Gud så sött! Hur har hon lärt sig? =)
Funderar ju på att ta in min Kossa när han inte kan användas i Avel här hemma längre. Han är så social och klok så han skulle nog kunna uppskatta att få bli rumskamrat. =)
Oj så charmig. :)
När jag bodde på studentrum så hade jag min kanin lös där, på dagarna så låg han mest och vilade i bokhyllan eller under en stol men så fort jag gått och lagt mig och släckt lampan så hörde man hur han kom skuttande i mörkret och hoppade upp i sängen :) Och så var han tvungen att pussas lite innan han hoppade ner till fotändan och la sig där och sov, och när jag vaknade så hoppade han ner igen
Min kanin har börjat sova i sängen, hon är bara 3 månader gammal, den första tiden stängde jag in henne på kvällarna, men då hon var tvungen att byta bur för jag skaffade två till marsvin (3 sammanlagt) så fick de byta bur, och då hon redan var "tam" (väldigt snäll och gosig dock gillar hon inte att bli buren) så valde jag att ta bort gallret helt i hennes nya bur då den var mycket mindre så nu springer hon fritt på nätterna.
När jag släcker lampan så hoppar hon direkt upp i sängen o väntar på mig där. Dock tyvärr så gillar hon inte o ligga vid mina fötter utan på kudden så vi får oftast dela på två kuddar.
Vanligtvis ligger hon nog där hela natten för varje gång jag vaknar på natten så ligger hon på kudden fortfarande, Ibland kan hon slicka mig i ansiktet så jag vaknar till men jag har lätt att somna om så jag bryr mig inte så mycket.

Men gud vad gulligt <3

Åh vad fin! Är det en lejonhuvad?
Till #20. #19 är en lejonhuvad dvärgvädur.

Oj, mitt inlägg blev visst dubbelt!
Han är jättefin!
Söta sovkaniner!
Min gamla kanin sov aldrig i min säng men väl under den. Var jättemysigt att sätta ner fötterna på sängmattan om morgnarna och få kaninpussar på anklarna.
Men efter nåt år började han leva runt och härja på nätterna så då fick han sova i köket istället…
Vad mysigt :)
Kissar hon inte i sängen? Asta måste alltid kissa eller/och bajsa in "sina" platser när det är nystädat eller tvättat trors att hon går på låda… Riktigt jobbigt…
Nej men i soffan kissar hon…. Dock är hon så gosig så man kan inte bli arg på henne bara sucka
#25 Nej (inte längre) :)
/ Tilda
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Vad söt hon är! :) Jag är så avis på er som kan ha kaninen/kaninerna inne, min sambo är allergisk så mina är numera förpassade till vår inglasade balkong :/ När jag hade Knut inne så sov han ofta med mig i sängen :) En annan kanin jag hade för några år sedan sov alltid i sängen, hon låg på min huvudkudde tätt intill mig och ibland puffade hon på mig lite på natten och ville bli kliad <3
Gud vad mysigt att ha kanin i sängen
What doesn't kill you makes you stronger.
Tack för alla fina kommentarer! :)
/ Tilda
Miin lilla sötis <3 :)
/ Tilda
Jag önskr att jag kunde ha en kanin inne men pappa är alergisk mot hö :(
nej våra sover inte i sängen då dom är utekaniner, men sött var det helt klart.
l'm back