Kanin iFokus

Kanin

Etikettallmänt
Läst 564 ggr
ninen DH
0

Från 1 till 2 ?!

Om du har haft först en/två kaniner i samma bur och lagt ner väldigt mycket tid på dom, och har sedan skaffat en till (i en annan bur) kände du då att du lite glömde bort dom andra kaninerna?

Fridaaaa
0

Nej :) lägger ner samma tid på alla :) vissa dagar blir det mer på vissa men sen blir det tvärtom nästa dag istället :)

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

ninen DH
0
Storkebodas
0

Nej, glömde bort gjorde jag inte. :) men det är klart att man inte kan lägga lika mycket tid på varje kanin som man kan när man bara har en.

Kram Elsa

Medarbetare på Teddykaniner i fokus

Fridaaaa
1

#3 Det beror ju på hur mycket tid man har och vad man prioriterar 🙂 Hade jag bara haft 1-2 kaniner istället för 6 st, hade de inte fått så mycket mer tid än vad de får nu ^^,

Storkebodas
1

#6 Jag tänker alltså tid per kanin. Om man inte får dubbelt så mycket tid när man skaffar två kaniner då. :)

Kram Elsa

Fridaaaa
1

#5 Du har nog missförstått det jag har skrivit verkar det som, med tanke på ditt svar.

Det jag menade är att det spelar ingen roll om jag har 1 kanin eller om jag har 6 kaniner, för även om jag hade haft 1 kanin, hade den inte fått mer uppmärksamhet, Motion osv än vad mina 6 kaniner får en och en,förstår du nu hur jag menar? Svårt att förklara ibland på ett bra sätt 😛

Man behöver ju inte införskaffa sig dubbelt så mycket tid för varje kanin man skaffar 🙂

ninen DH
0

#5 Hur många kaniner har du?

Ninwe
0

Min två första kaniner bor ute i en stor bur (tillsammans) De är ganska skygga och vill inte gärna "kela". Det jag gör med dem är att sätta ut dem i hagen/hoppträna. Så nej, de blev inte lidande av att jag skaffade en till. :-)

Hälsningar,
Ninni :-)

Storkebodas
0

#6 Det jag menar är att om man har en kanin och sitter med den 30 min varje dag och skaffar en till måste man antingen ha dubbelt så mycket tid eller så får varje kanin lite mindre tid med en. Men jag förstår fortfarande inte vad du menar. #7 Vi har fem kaniner just nu, men två av dem är min syrras. :) Men jag har haft fler tidigare.

Kram Elsa

Fridaaaa
0

#9 Kan tyvärr inte förklara på annat vis heller.