Kanin iFokus

Kanin

Etikettallmänt
Läst 2675 ggr
Kaniner_bäst
0

bra djuraffär

Finns det några bra djuraffärer i Eskilstuna. Nån som vet där det finns mycket kanin tillbehör :)

Nebulosa
0

De enda djuraffärer jag vet finns i Eskilstuna är Djurmagazinet vid Öob, Arken zoo som ligger ungefär vid brandstationen och Tuna zoo i folkesta. Och sen finns det ju lite kaningrejer på Granngården :)

~Rabbits for Life~

Kaniner_bäst
0

ja! Men vart i folkesta? Har inte sätt den där :)

Suskiv
2

Den i folkesta har slagit igen.

//Mamma till både vilddjur och tamdjur. :-D

Nebulosa
1

Min faster som jobbade där förut sa att Tuna zoo skulle flytta till lokalen bredvid hööks, så det är säkert bara tillfälligt de har stängt igen i sånafall 🙂

~Rabbits for Life~

ninor
0

Finns ju en inne på Tuna Park också. Har för mig att det ligger en vid fristadstorget också, men tror de mest har katt/hund grejer??

Verticalvein
0

Det finns bara tre djuraffärer i stan.
Djurmagazinet vid Öb (som dom sista veckorna/månaderna inte får leveranser som dom ska och därför har ett väldigt dåligt utbud, däremot så är dom flesta i personalen väldigt kunniga och trevliga)

Arken zoo vid gamla Mekonomen (vars personal verkar sakna kunskap om det mesta och alltid verkar lite små sura tycker jag)

Och sedan finns Tuna zoo i Folkesta bredvid Hööks som precis hade flyttat in i sin nya lokal när jag var där sist så då var det kaos men vet inte hur det är nu. På den tiden när dom låg i tuna park så var personalen inte speciellt kunniga.

Jag handlar i princip aldrig i någon av djuraffärerna i stan utan passar på när jag är i Västerås eller så köper jag via nätet.