twinnie!
Hej! Hoppas att du läser detta! Har inte varit inne här på två veckor typ, men blev chockad när jag läste om Moses! Lider med dig!
MEN… Berätta om din nya lilla trollbebis!

Varför kan du inte PM:a henne eller skriva i någon av hennes andra trådar? Hon har ju just skrivit massor om Myran i tråden "Uppdatering - Myran!" (eller nått liknande) och så finns det ju en tråd om Moses. .
/ Cissi, medarbetare på Kanin
www.frihetenskaniner.se

Kolla tråden "Uppdatering - Myran! :)" :)
#1 Hon har kanske blockerat sin sida för andra än hennes favoriter :)

#3: Jahapp, men hon kan ju skriva i någon av de andra trådarna som redan finns istället för att skapa en ny.
www.frihetenskaniner.se
Jag kollade hennes sida på senaste inläggen, men kunde inte hitta något om den nya kaninen… Och på Uppdatering Myran står det inget om henne!
Man kan skicka till någon även om den har blockat :P
- Mvh Emma
Jag tycker det var trevligt av Bobby att starta en helt ny tråd och berätta att hon lider med henne. Visst att det vore inte bra om alla gjorde så samtidigt, men jag tycker det var fint gjort :)
.: Dance like there is no tomorrow :.
[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]

Vad gör det? Gjort är gjort..om ni tycker det stör med en till tråd så strunta i den. Finns många som skriver vad dom har gjort idag typ och startar en ny tråd hela tiden! Vad är skillnaden?

#8: Det stör mig inte, jag bara säger det. Det finns ju nästan 100 svar i Moses-tråden, tänk om alla skulle starta en ny tråd och berätta att de led med henne. Skulle mest bara bli jobbigt.
www.frihetenskaniner.se
håller med Ciss

#9 Ja, det är klart :/ Men då skulle nog dom börja skriva här istället..eller? :O

#11: Varför det?
www.frihetenskaniner.se

Men gud vad spelar det för roll? Varför ska det alltid komma någon och klanka ner? Synd!
Tack för medlidandet Bobby! :) Känns mycket bättre när man har lite stöd!
Vet inte riktigt vad du vill veta om Myran, det mesta står antingen på min sida eller i Myrans tråd som jag kommer uppdatera lite då och då :)
Och nej, jag har inte stängt min sida! Den är öppen för alla.

Och Ciss, varför öppnade du ens den här tråden? Det stod "twinnie" är det du eller? Stör du dig så mycket är det bara att låta bli att skriva. Annars får man ju dubbla signaler. Du tycker tråden är onödig men skriver i den iallafall? :S

#14: Jag klickar alltid igenom alla olästa trådar & läser.
www.frihetenskaniner.se

Fine, men du behöver ju inte skriva om det stör dig så mycket -.-

#16: Jag har inte skrivit att det stör mig, jag har skrivit att det inte stör mig.
www.frihetenskaniner.se

Men Guud ! Tjata Lagom ;)
Jag tyckte också dt var fint gjort av bobby :)

Visst kunde Bobby PM Matilda, men nu gjorde hon en tråd.
Det vore ju inte bra om alla gjorde det men pga omstäningheterna så vill vi ju vara stöttande för Matilda just nu :)
Så ha lite översende :)

#17 Men du skriver ju att det blir jobbigt? Det stör dig inte, men det blir jobbigt? :S
Man kan inte bli unnad en enda liten tråd när ens bästa vän dött? Nejnej. För det blir jobbigt!!!!!!! Jobbigt jobbigt, oj vad jobbigt! Det är upp till dig om du vill skriva i tråden och därmed PUTTA upp den otroligt jobbiga tråden! Kära nån.
Jag tyckte att det var jätte gulligt av henne.
“Turn your wounds into wisdom.”
— Oprah Winfrey
Instagram:
https://instagram.com/ninis74
Youtube:
https://www.youtube.com/channel/UCUBESsjTpsmjV6mtiOckSIg
Synd bara att en del tar illa vid sig… att man startar en ny tråd menar jag! Men visst, det kanske bara är vissa som får göra det!

Bobby, SJÄLVKLART för alla starta hur mkt trådar de vill! Du ville helt enkelt skriva av dig lite. Ska jag flytta den till Måste skriva av mig?

Jag tyckte det var snällt av bobby att skriva den här till matilda
hehe, bobby jag tyckte du var snäll som gjorde det här till matilda
Tycker med att det var snällt av Bobby. :)
Tycker också det var snällt gjort av Bobby, omtänksamt. Dock kan man ju faktigst PM:a om man vill veta något privat … Men tyckte det var väldigt snällt tänkt ändå!:)
Detta var absolut inte något privat! Har läst tidigare trådar men inte hittat uppgifter om vad hennes nya kanin är för någon…
Och som sagt… Var inte hemma när det hemska hände och blev otroligt ledsen för hennes skull!
Tyckte det var snällt att skriva det till Matilda

Jag tyckte det var snällt av dig Bobby!