(K) Kanin/er
Hej Jag söker nu två kaninflickor i värmland. De får gärna vara kullsystrar eller att det är bevisat att de funkar tillsammans, Kastrerad hane och hona funkar också, Omplacerings kaniner med, Jag söker kaniner som skulle passa en nybörjare eftersom de blir mina första, jag kommer att ha dem till hoppning (mest på kul) och som kel och klickerkaniner. Hör snälla av er via PM eller posta här om kaninerna, gärna bilder och så :) Tack! :)
Glömde nämna att kaninen gärna får vara av rasen dvv :) Blandraser är helt ok :)
Jag har två kull systrar som är lev klara nästa vecka, vi bor dock i skåne men transport brukar gå att fixa. Det är lejon/teddy blandningar, dom är hur trevliga som helst båda två🙂 Dom är Egern WT blåögda, säljes med H-bevis. PM:a vid intresse 🙂
Bloggen 
MVH Cecilia & Kaninerna

Jag har några halvvuxna och vuxna dvärgvädurar som kanske skulle kunna passa. Dels Snöboll, en vit blåögd dvärgvädurshane, kastrerad åtta månader gammal. Snäll att hantera. Sen har jag en hel drös med honor som skulle kunna passa som partner till honom, några vuxna rexpälsade dvvhonor eller kanske hans kullsyster Snöängel?
Min hemsida är www.proximas.se och jag bor i Örebro. Finns dock ingen bild på Snöboll än, men du kan se hans föräldrar Viggo och Svea :)
Emelie,
Proximas Dvärgkaniner
Jag har en kull ""dunbollar " som är leveransklara 15 september. De är blandning av dvärgvädur, angora o belgisk jätte. De finns alla färger, gul, vit, silvergrå, brun, vitgrå. alla har inslag av angorans päls. De kostar 100 kr/styck. Jag bor i Vargön, västra götaland men har sett att de finns transporthjälp till Karlstad via tåg på ifokussajten "djurtransport". PM;a för bilder o mer info vid intresse.
www.trollvinge.webnode.se
Tack , jag ska kolla tunt lite mer, återkommer snart :)
Har skickat ett PM till dig :)
jag har 2 syskon som är jätte snälla :)
#7 Skicka PM med info snälla Tack för alla svar, jag kommer kolla runt lite mer bara o hör av mig snart :)