Kanin iFokus

Kanin

Etikettallmänt
Läst 428 ggr
[00emi07]
0

Dräktig

Hej! Tittade på när min kompis parade sin hona, (ursäkta mig) men lite intressant faktiskt (; Men nu, redan efter en vecka har hon börjat gräva i buren och "fixa och dona" innebär det att hon inte är dräktig? Eller? Hon fick paras typ fem gånger i rad. (Skriver detta åt min kompis då hon inte har i fokus)

tilde&twix
0

Honor brukar inte boa så tidigt om dom är dräktiga. Men man ska aldrig säga aldrig.

Och bara för att dom "kommit" fem gånger betyder det inte att det tagit sig.

Med Vänliga Hälsningar ♡ Tilde & djuren ♡ Innehavare av Fairytales Kaniner

[00emi07]
0

Nej nej, det vet jag (: Ja, jag tror inte det tagit sig, i med att hon redan börjat boa.

fridaaocrazy
0

Och jag som tyckte 9 dagar var tidigt ^^ xD Nej, för hennes del blir det nog inga kaninungarna men man får väll se :)

Det bästa sättet att misslyckas är att inte försöka

[00emi07]
0

Ja. Vi får se(:

Minirut
1

Fast de kan ju börja stöka lite. Så brukade i alla fall Zelma göra. Jag hade tidningar i burarna förr och då började hon riva sönder dem några dagar efter PARNING. Sprang rundor med hö i munnen osv. Sedan lugnade hon ner sig och gjorde ingenting fören några timmar innan ungarna föddes.

Enklast är att vänta och se :)

http://pillasddv.weebly.com/

[00emi07]
0

Ja, det tror jag med. (: Hon har inte börjat rycka päls eller pädda i boklådan. Men stökat runt lite och gjort en grop typ(: