Kaninhane sökes
Hej! Jag letar efter en lite äldre kaninhane som kan vara ute året runt till min kaninhona som blir 2 år nu i sommar. Om den är kastrerad är det ett plus. Hör av er om ni har någon till salu eller vet någon som kan tänkas ha någon till salu i ungefär samma ålder som min kanin. Tack på förhand/Johanna
/Johanna
Vart finns du?
Är nog lite lättare att hitta en hane då :P
-' Malin Hultman
_' Snowflake's Kaniner, hoppkaniner i Eslöv, Skåne
Portfolio | Instagram-kanin | Instagram-katt
utanför stockholm, i närheten utav Norrtälje
/Johanna
#2, okej, för jag har en kaninhane tillsalu.
mer bilder och info finns på min hemsida, fast jag bor nere i skåne men transport är nog ganska lätt att fixa :)
-' Malin Hultman
_' Snowflake's Kaniner, hoppkaniner i Eslöv, Skåne
Portfolio | Instagram-kanin | Instagram-katt
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
#3 hah, vad söt 
Vi har en hane på ett år. Överpälsat lejon. Han är inte kastrerad men kan bo här tills han är redo att flytta ihop med en hona om det skulle hjälpa.
Har en hane som blir ett i maj, rexpälsad blandras japantecknad blåögd som bor ute. Utanför Östersund.
#5 har du någon bild? vart finns den här kaninen? jag har just nu min kanin i ett stall, men ska flytta hem henne när det blir varmare på nätterna, så jag har ingen brådska med att köpa en nu
#6 har du någon bild på honom?
/Johanna
#8 jätte söt :D hur mycket vill du ha för honom?
/Johanna
#11 Hemmet är viktigare än priset, och eftersom det kostar att kastrera honom med så är de verkligen viktigare för mig att han får ett bra hem. Han har ju trotts allt bott här sedan han var en liten prinskorv ;)
#12 Det låter toppen, jag mejlar dig när jag har bestämt mig.
/Johanna
Ag har en kastrerad hane tillsalu, han älskar honor och alla mina honor älskar honom, kolla på min hemsida under >tillsalu
#10 Wow, vilken snygging! 
Jag har en kastrerad hona som är 2 år och funkar med andra honor och hanar :)
/ Sofie Jansson, Stockholms Kaninhoppare www.himlenskaniner.weebly.com
OMG! Jag har värsta "Passa på erbjudandet!" Här är min hemsida för info: http://www.123minsida.se/kaningardeningaro/89267453
maila till mig för svar tack, bea98@live.se