Kanin iFokus

Kanin

Etikettbur-och-aktivering
Läst 2782 ggr
lolaisdenied
0

bottenmaterial

vad använder ni för bottenmaterial i burarna och vad i toalådan? (obs innomhus niner)

bubbelbubbel
0

jag har spån i buren och toalätt i toan. oftast blandat med lite spån, funkar fin fint :)

malinroth
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag har en hundpläd i botten och i toaletten kristallkattsand. :) varken grisar eller luktar :P funkar bra för mig iaf! :D

callo
0

#2 Den där hundpläden verkar väldigt praktisk! Mysigare för kaninen också, hur blir den om små "olyckor" sker och är det lätt för kaninen att bita sönder den? Funderar själv på en sådan:)

malinroth
0

#3 den går ju att tvätta så det är inte hela värden, det hände faktist nån olycka då Lilo var liten men tvättade den i maskin 40grader så var problemet löst :) Hon tuggar inte på den men hon har tuggat på undersidan av en annan där antiglidet var i ränder (fin förklaring :P) Funkat jättebra till båda min kaniner som haft så :)

Vemsan
0

Jag kommer ha Toa Lätt både som bottenunderlägg och som toaströ tror jag! Min hamster använder det, och jag tycker att det luktar betydligt mindre om man använder det ^^,

Hälsningar Vemsan

lolaisdenied
0

Hoppas det fungerar med tyg och sedan papperspellets i toalådan. ogillar spån * fast får se vad som blir bäst..

Sandra-
0

Använder Toa-Lätt både i buren och i toan.

Dior_94
0

jag har spån i buren och TOA-LÄTT i toan. :)

Tina-A
0

Jag har toa-lätt i buren och i toan.

.: Dance like there is no tomorrow :.

[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]

Mysofi
0

jag har matta hos mina kaniner och så nån slags sand i toan.

Denna kommentar har tagits bort.
Zara87
0

Jag har toa-lätt i hela buren.