(K) utebur
Hej! Nu söker jag en ute bur till min ena hona! Jag kan endast tänka mig att köpa buren kring Landskrona, Dalby, Lund eller Staffanstorp. Men helst så nära Lund och Dalby som möjligt (: Buren kan vara en två fackare, men helst ska den få plats i bilen om man fäller ner sätena där bak. Jag vill att buren ska vara in ett hyfsat skick! (: Tänker mig kring 200kr
Puttar upp!
Det går förresten bra om en hane med rasen lejonhuvad medföljer (:
#1 Man får inte putta upp samma dag som man gjort tråden, speciellt inte så tätt inpå 😉
Och du kan redigera din kommentar upp till en timme efter att du gjort den, genom att klicka på "hantera" 🙂
Hoppas du hittar det du söker!
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Nej jag kan i alla fall inte hantera
#4 Som jag skrev, upp till en timme efter att man gjort kommentaren/tråden kan man göra det, så inte konstigt att du inte kan nu eftersom det gått mer än 1 timme😛
Ingen? Måste ha en bur ganska akut (:
#6 Du får väl bygga en av pallkragar, går fort och är enkelt. 🙂
Hur förberedd är du egentligen för krig, arbetslöshet, bränder eller sjukdom? Läs mer på Prepping iFokus
Vad är det?
#8 Googla 😉 Då får du fram bilder på pallkragar och gogglar du på "pallkrageburar" finns det exempel på hur man kan bygga burar av det 🙂
Här har du en tråd där en medlem bygger en sådan bur: http://kanin.ifokus.se/discussions/51b86ff8ce12c416c400277c-burbygge?-1-utstallning
Hur förberedd är du egentligen för krig, arbetslöshet, bränder eller sjukdom? Läs mer på Prepping iFokus
Jag söker fortfarande bur
Kollat blocket? :-)
Hälsningar,
Ninni :-)
Hittade inget, bara för 500kr eller med kanin
#13 Nog tyvärr svårt att få tag på under 500kr i bra skick och bra storlek. Ibland kan man fynda, men här nere runt om Skåne, Blekinge, Kronoberg tycker jag det verkar ont om det, ialla fall som folk annonserar ut 😕
#13 Du får räkna med 500kr eller så, 200 känns som ett drömpris för dina krav på buren.
Behandla andra såsom du själv vill bli behandlad
Mina kaninselar m.m. | Min blogg | Min uppfödning | Youtube
Okej (:
Okej, struntar i pris, lägg upp bild ändå (:
här finns den en :)
http://www.blocket.se/lund/Kaninbur_48721847.htm?ca=23_10&w=0
#19 Den ser dock inte laglig ut plus inte värd priset (dem burarna håller sällan bra tyvärr) 🙂
#19 Den är inte laglig för kaniner, enligt jordbruksverket är den 1cm för låg i tak(och 50cm för kaniner under 3kg är groteskt litet ändå)
Behandla andra såsom du själv vill bli behandlad
Mina kaninselar m.m. | Min blogg | Min uppfödning | Youtube
Ja, tittade på den också… Men det priset, för en bur som inte ens är laglig
Stor,fin och billig :) http://www.blocket.se/trelleborg/Stor_kaninbur_48397106.htm?ca=23_11&w=1
Bloggen 
MVH Cecilia & Kaninerna
#23 å, tack! Ni andra, om ni vet någon som säljer, säljer själva osv… Kontakta mig!
#24 varsågod :)
Bloggen 
MVH Cecilia & Kaninerna
Behöver verkligen en bur! (:
Köper man begagnade pallkragar kan man få en bur väldigt billigt! :-)
Hälsningar,
Okej, jo… Men om någon säljer någon bur är jag ju intresserad!
Okej! Behöver man släp för att hämta den? (: Vad sa du för pris? (: Var bor du?
Ja det lär man nog behöva. Den är ju ganska stor som du ser :) 300:- vill jag ha för den :) kostade 1200:- som ny men nu är den ju använd och påbyggd och så ;) Bor i hjärnarp, typ. På Hallandsåsen :)
Oj, det var lite långt (:
Går också bra med två fackare!
Hej! För er som undrar så söker jag fortfarande!
detta är inte menig som en putt, ville bara inte skriva en till tråd när jag redan har denna…
Hej! jag söker fortfarande en utebur!!🙂
Jag har 2 st 2 fackare till salu =) Skicka PM för mer info :)
#36 är väldigt intresserad! vad kostar den? förresten, skickat PM
#36 kom PM fram nu? Söker fortfarande! (:
#36 bild? Lägg in bilden här!!!
#27 var då? Var köper du pallkragar? (:
#40 Kolla blocket! :-)
Hälsningar,
#41 okidokie! (: Hur går det med bilden Bolten?
#42, du får nog lugna dig lite, alla är inte inne på kif varje dag ;)
//Hälsningar Kringlans Kaninuppfödning!
Hemsidan: www.Kringlanskaniner.weebly.com you know my name, not my story
#43 du har rätt, ska lugna mig… Haft stressig dag "pust" (:
har tittat på den, lite för stor… men vi får se!🙂
Putt