KANINHOPPNING 2 - TIPS
Vill verkligen tipsa om en JÄTTE bra kanin bok. Kaninhoppning 2 heter den och jag totalt ääälskar den. De är inte bara om kanin hoppning utan det är om väldigt mycket annat också.
Jag älskar och läsa den och har läst den minst 112324329 ggr😉 Nej, men har i alla fall läst den många gånger..
Visste inte att det kunde bli så med fakta böcker. Att man liksom längtar efter och läsa den när man är i skolan, läser den när man ska sova osv. 🤪
Läste faktist den högt för min lilla kanin som kom i måndags. Bara för att hon ska lära känna min röst :)
Är lite skeptisk till fakta böcker om kaniner då de jag har inte alls stämmer, massor med felaktig heter som märkt nu sist jag läst (köpte böckerna när jag var liten och inte läst de på några år)
Så är du helt säker på att faktan stämmer? :p
Lisbeth Jansson har skrivit den så ja, den boken skulle jag säga är trovärdig! Hon äger företaget Libra Artic.
Tycker också om den där boken, dock är den inte så uppdaterad och lite vinklad. Författaren ger tips? om Kaninhoppning och hantering från hur de har gjort, inga fakta beläggningar eller pratat med andra kaninhoppare. Vilket är lite synd. Samt pratar om hoppkaniner som om de är alltid renrasiga dvärgvädurar, vilket de var. Förut.
Min dröm kaninbok skulle vara artiklar från kaninmagasinet och iFokus som man slår samman och publicerar. Och låter intäkterna gå till en ideell förening som hjälper kaniner eller djurambulansen :)
Tillstånd att använda bilden?
Jag har läst den boken, tycker den är sådär, inte dålig men inte bra heller, men är bara personlig åsikt 🙂
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.