Kanin iFokus

Kanin

Etikettbeteende-hälsa-och-skötsel
Läst 3377 ggr
bubbelbubbel
0

Hassel ?

Är hasselträd giftigt för kaniner ?
eskimå har stora pinnar av hassel som jag hämtade hos pappa idag. han trodde inte det skulle vara giftigt.

sen måste jag få nått tips?, han biter som en galning på gallret, alldeles manisk är han ? huuuur ska jag få honom att sluta ?
han är en vild liten kille, ingen tvekan om saken :P

[Zorro_93]
0

*putt*

bubbelbubbel
0

va ! ni som är sånna skrivomaner här inne ;)

[Eichan]
0

Jag brukar ge hasselgrenar och blad :D

bubbelbubbel
0

dåså, då är ju det ingen fara :) nu ska jag ju bara hoppas att han fattar tykte för pinnarna istället för gallret…*morr*

bubbelbubbel
0

ingen som vet hur jag ska få honom att sluta bita på gallret ? :)

callo
0

#5 Han biter ju för han vill komma ut och skutta, men de visste du nog redan:P När dem väl fått hoppa ut en gång så vill dem ju att det ska vara tillgängligt hela tiden! Min lille öppnar själv kl.6 på morgonen och väcker en med tassar överallt haha. Är det inte möjligt för dig att ha det öppet hela tiden eller iaf på dagar?

Keligast
0

Albin var oxå en sån som bara bet på gallret när han var yngre. Jag låtsades om att jag inte såg eller inte hörde det och när han slutade släppte jag ut han. Så lärde jag Albin och nu gnagar han inte mer. Hoppas det fungerar på eskimå <3

bubbelbubbel
0

#6, tyvärr har jag ju inte det, inte än iaf, eftersom han biter på alla kablar, och jag inte har hunnit fixa dom än, det kommer ju nångång att bli fixat, men vi släpper ju ut honom i hallen varje dag, så han kan skutta runt där, men jag tror inte han gillar det, för han sitter och biter på gallret där med. knäppa kanin :P

I morse var han alldeles tokig, han lät så hela huset skakade, hah, helt vansinnig var han, och jag satt i soffan, "neeej eskimå, neeeen neeeeej neeeeeeeej !" han slutade inte :P

ikea
0

Om dom ändå kunde prata så slapp man gå och undra varför dom gör som dom gör. När jag hade mina kaniner inne bet dom på gallret så fort jag stängde, dom ville vara ute och skutta.

Tina-A
0

När Leah stod inne började hon bita och skaka på gallret ungefär klockan 6 på morgonen ^^ "Nu är det morgon, nu vill jag ut" .. Jag släppte ut henne då och som ni kanske förstår fortsatte hon att göra så varje morgon :) Hon fick ju komma ut då, så varför sluta? :P

Haha. Jag tycker du ska göra som #7 gör istället ^^

.: Dance like there is no tomorrow :.

[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]