1-2ggr per dag :)

*Putt*

putt
en gång per dag, om det kommer hö och bajs i så bytar jag naturligtvis ;)
Medarbetare på Hundar.ifokus

samma som noa_nisse
Mvh Anna :D
Medarbetare på Jättekanin.ifokus

Ok :-)
Själv byter jag morgon och kväll, samtidigt som jag ger mat och fyller på hö.
Varje dag ^^
Morgon och kväll, vare sig det är bajs i eller inte. Har skål till mina, så de kanske har trampat i skålen och det är ju inte så trevligt att dricka det sen.
1-2 ggr. per dag, har flaska till mina, så det kommer inge smuts i det, men jag byter iallafall, så att dom har rent vatten hela tiden! 

1gång/dag. Men kankse 2gånger/dag om det är kallt och det fryser eller när det är jätte varmt och vattnet likaså.

Varje dag
1 gång per dag ..
www.lottaoleia.hundbenet.se Amstaffpower
Varje kväll
Värdinna på Fantasy
Medarbetare på World of Warcraft

1-2 gånger per dag. Iaf minst en gång per dag ^^

Jag har flaska så det blir inte smuttsigt.
Då behöver jag inte ha dåligt samvete om jag inte hinner byta 2 ggr per dag varje dag 

2-3 gånger om dagen :)
/ Cissi, medarbetare på Kanin
www.frihetenskaniner.se
1 gång per dag
- Mvh Emma
Jag brukar ge nytt ca 1gång/dag

Nytt vatten varje dag, när det är varmt oftare =)
Ni tycker väl antagligen att jag är helkonstig men jag byter vatten när det tar slut, om det är supervarmt fyller jag på nytt 1 gång om dagen, och om det är kallt får jag byta på morgonen efter det har frusit.

Jag byter på morgonen och när det håller påat ta slut :)

1 gång per dag
färskt varge dag =D

Jag byter på morgonen och ibland på kvällen.
Har små flaskor för att det inte ska hinna bli "gammalt" och därför får de oftast mer än en gång om dan! De som har i skål får bytt morgon och kväll om det inte är smutsigt innan. Skålar och flaskor diskas ur innan de fylls på igen.

Varje morgon och varje kväll.
Varje dag

varje dag:)

Idag har jag bytt 5 ggr. Blev spånigt :)
/ Cissi, medarbetare på Kanin
www.frihetenskaniner.se

#29 Hur orkar du? Tar det slut så fort eller försöker du sätta rekord i att byta vatten flest gånger på en dag :p? hihi (Inget illa menat)

Varje dag, så fort det är slut.

#21 Samma som dig:) Jag har vattenflaskor till mina kaniner, och byter när det behövs helt enkelt:)
Är det riktigt varmt ute så byter jag varje dag till kallt friskt vatten, på vintern byter jag alltid varje dag när vattnet frusit.. :)
#29 Hihi, det är precis som med min mus Kristall:) Innan när hon hade en porslinsskål på burbottnen så krafsade hon ner spån i den hela tiden:) Senan tog jag en skål för undulater och hängde upp den i burgallret. Sedan dess har det inte kommit något spån i vattnet:P Du kanske skulle prova det till Engla;)
Varje dag.
.: Dance like there is no tomorrow :.
[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]
Jag kommer byta morgon och kväll, precis som till Musse(min hamster) :) Kommer att ha flaska till Kitti :)
Hälsningar Vemsan