Kanin bortskänkes
AKUT! Namn: Charlie Ras: Dvärgvädur Utseende: Helvit med blå ögon Ålder: 1 år Härstamningsbevis: JA Kastrerad: Ja Personlighet: Är helt lösgående (ingen burkanin!!!) i vår lägenhet! Han är rumsren och hur snäll som helst! Han är som sagt ALLTID lös, även när vi är borta och det funkar så bra! Han har inte förstört något i lägenheten, utan sitter mest på sin filt när vi är borta! Han älskar sällskap och vill gärna mysa vid ens fötter och bli klappad hela dagarna. Han springer efter en vart man än går och han är verkligen one of a kind. Som en liten hund. :) Han finns i Skåne, Malmö. Hemmet är otroligt viktigt för mig. Vill verkligen inte göra mig av med honom, men jag måste flytta och får inte ta med honom. Min ex sambo kan ha honom, men jag vet att han inte kommer få tillräckligt med kärlek där, så vill hitta ett nytt hem åt min lilla älskling! :(
Ååh, hade det fjnkat med att ha en okastrerad hane tillsammans med honom? (Isf intresserad)
Jätte fin, bor dessvärre en bit bort:(
Jag är intresserad, isf vill jag att han ska vara kastrerad så han kan gå med min ena hona 🙂 bor i Trelleborg, alltså bara en halvtimme bort.
Bloggen 
MVH Cecilia & Kaninerna
Jag är intresserad , kolla mail/Pm :)
#2 Det brukar inte fungera så försök inte ens. Hannar går otroligt sällan ihop och när de gör det så brukar det vara isf kaniner som känt varandra hela livet (tex mina två hannar är kastrerade bröder och går tillsammans).
#2 Nej det är ingen du ska testa, och man får inte ha 2 okastrerade hanar heller ihop har jag för mig.
Inte ens om du kastrerar båda, så är risken inte så stor att de fungerar ihop tyvärr.
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Åh vad jag vill ha honom bara jag hade kunnat..!
Är han såld?
Det bästa sättet att misslyckas är att inte försöka
För ca ett halvår sedan så hade jag en vit blåögd vädur som också hette Charlie! Han var världens underbaraste kanin som jag någonsin träffat. Sån otroligt fin personlighet. <3 Var bara tvungen att säga det i o med att de är så lika. 😃 fast aa det skulle ju varit lite creepy om jag hade haft två charlie som ser exakt likadana ut efter varandra.. ^^
fast man blir ju lite sugen… bor bara 20 min ifrån malmö så. Fast jag kan ändå inte ha kaniner inomhus för jag är "typ allergisk". :((
“Fear doesn't shut you down; it wakes you up” - Veronica Roth
Åh, är det sant, Tova!? Så sjukt! Vad hände med honom? :( Förhoppningsvis har han hittat ett nytt hem nu! En tjej ska prova och se om han fungerar med sin hona! Bara att hålla tummarna, för mitt ex tar inte hand om honom väl nu! Och jag befinner mig 40 mil från Malmö och känner mig så himla hjälplös… :'(
Ja! :o tyvärr så hade han fel på tänderna, både framtänderna och de andra tänderna som man inte kan se längst in i munnen. Han fick problem pga de redan när han var liten så vi var tvugna att ta bort honom. :,( Hoppas han får ett fint och bra hem!
“Fear doesn't shut you down; it wakes you up” - Veronica Roth
Är han såld? :(
:) *