Godis??
Jag har bunkrat upp ett litet lager med bakade fröstänger, mjölklinser och lite annat smått och gott, men dom tycker inte om godis (jag ger dom inte ofta heller), jag antar att det är bra att dom inte äter godis så slipper dom bli feta.. ;P men vad äter era kaniner för godis? frukt och grönskaer såklart men äter dom nå annat?
Mina äter detta. (jag har fotat xD)
Mvh Clara
Medarbetare på kanin och tonåringar.ifokus.
www.ingespjuta.webs.com
Torkad banan eller såna där mjölklinser fast med smak på, typ tropisk osv ^^ Sämst på å förklara ;P
#2; fatatde inget alls xD förutom torkad banan :P Kan man torka själv?
Mvh Clara
www.ingespjuta.webs.com
#Ja, det kan man, men jag har aldrig gjort det :) Men tror säkert det är nån här som vet hur man gör :) Det enda jag vet är att man har dom i ugnen, men vet inga tider eller grader osv :P
#3 det kan man :)
#4 #5; Okej :) Ska prova :P Ska bara försöka få reda på hur man gör xD
Mvh Clara
www.ingespjuta.webs.com
Har ju ingen kanin hemma än ;)
Men här står det typ en hel del om torkning: http://www.alternativ.nu/flygtyg/torkning.htm :) Vet inte hur bra sidan är och har aldrig testat heller, men aja x)
Hälsningar Vemsan
Trampe äter majs , maskrosblad , morötter , äpple , mjölklinser , sjokladlinser , sån greis som är till höger på bilden osv :)
Vad innehåller mjölklinser?

#9: Mjölk? ;)
/ Cissi, medarbetare på Kanin
www.frihetenskaniner.se
Jag vet faktiskt inte.. Jag smakade en gång och det smakade ingenting speciellt! XD (jag äter vanligtvis inte kaningodis, om ni undrar)

Jag har gnagarbl. till godis :)
#10: Innehåller dom mjölk så ska man inte ge det till kaniner..
Många gnagarblandningar innehåller bla fiskmjöl, det är ju direkt inget man ska ge till sin kanin heller.
Mina kaniner får inget speciellt godis. Om jag vill ge dem något extra blir det grönsaker, frukt, maskrosblad , klöver och groblad, ibland solrosfrön men inte mycket av det.
#10. det har jag med..
jag har aldrig provat mjölklinser. annars använder jag mig också av solrosfrö som godis, för det tycker han bäst om!
Medarbetare på Hundar.ifokus
mina får mjöklinser som godis:)
Lilo får grönsaker som godis, hon Älskar det så slipper jag ge massa konstgjorda saker jag inte vet om de är bra för henne eller inte…

Yuki får grönsaker till godis..
Har hört att gnagarblandningar inte är så bra..

Elvis e alllätare XD haha, han äter ostbågar, chips , bananer, kaningodis, hallon, youghurt osv. Däremot chippi äter mest, hallon, yoyuhurt+potatis o banan

Frukt brukar jag ge till godis..Det är nyttigast
tycker ni jag kan ge det ? :)

Mina kaninerfår mjölklinser, och nåra gröna,gula,orange godispinnar.

Jag ger endast min kanin grönsaker som godis. Alla sorters gnagarblandningar, fröstänger osv. är onyttigt för kaniner!