Kanin iFokus

Kanin

Etikettköpes-säljes-transport
Läst 465 ggr
lolaisdenied
0

Kanin köpes

Söker en kanin, helst unge men det är inget måste. Storlek; liten (väga max 3,5 kg som vuxen) Jag bor i skåne. Skicka mail lolaisdenied@hotmail.com

lolaisdenied
0

knuffa upp*

Vemsan
0

Är det någon speciell ras du funderar på?
På hitta.se kan du hitta en hel del privatuppfödare :) Men annars rekommenderar jag Lyktans Kaninuppfödning :)

Hälsningar Vemsan

[Niike]
0

Blocket.se :D Lycka till!

lolaisdenied
0

Har tittat runder på köp & sälj sidor, ännsålänge inte hittat någon som passat. Eller så har jag hittat så har det inte varit dvärg=(

ska titta på lyktans länken*

Vemsan
0

Men dumma mig xD Jag menade ju blocket.se! Inte hitta.se xP Av nån anledning skriver jag ALLTID Hitta.se när jag ska in på Blocket.se.. xP

Kolla in på Lyktans du :) Tilda(twinnie) har köpt sin Yra där om jag minns rätt :)

Hälsningar Vemsan

lolaisdenied
0

hehe jag brukar gå in på blocket istället för google x)

vet inte riktigt om jag tycker om den rasen. leter efter mer leknande vädur.  hm.. så svårt det ska vara att välja plutt:P

Tina-A
0

finns en dvärgvädurshane som bortskänkes, dock ingen unge.

http://kanin.ifokus.se/Forum/Read.aspx?ThreadId=1773a9f8-f733-4dc5-abd0-8e1434ea874c

.: Dance like there is no tomorrow :.

[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]

lolaisdenied
0

#8 elakt att sälja pappan och behålla ungarna (någon unge).. tycker jag i alla fall.

Vill dock inte låta kaninen bo innomhus(som jag ska ha den) om den levt så länge utomhus..

Lolitas
0

www.silverados.se har en svart hane, snygg hoppkropp till salu. Kan trasporteras till Skåne v.33 då systern ska dit då.

lolaisdenied
0

#9 ser ut att vara en stor kanin..?

Henni-Chan
0

Har två dvärghare hanar till salu!

Hendrike "Pinkku" Palm 

Miss Pinky's Hoppkaniner ~

Reg. gårdsnamn i SKHRF

Dior_94
0

har ingen kanin till salu. men hoppas att du hittar nån! :)

lolaisdenied
0

#11 du bor lite långt borta?

#12 tack så mycket

jag ska titta på kanin på söndag och om det inte blir av så ska jag titta hos en annan på måndag:)

Henni-Chan
0

#13 Jo tyvärr, bor ju i stockholm

Hendrike "Pinkku" Palm 

Miss Pinky's Hoppkaniner ~

Reg. gårdsnamn i SKHRF