Söker hane till parning
Söker nu en lejonhuvad hane till PARNING. Parningen kommer ske i slutet av månaden (Augusti) , han ska finnas i skåne. Han ska vara renrasig lejonkanin, h-bevis är ej nödvändigt. Vi kommer såklart att betala för parningen, pris diskuteras mellan mig och du som har kaninen. Om du har en hane skriv antingen i kommentarerna eller PM:a mig.
Bloggen 
MVH Cecilia & Kaninerna
#1 jo fråga henne , vart finns han? :)
Bloggen 
MVH Cecilia & Kaninerna
Han finns utanför malmö, skickar meddelande nu direkt så får nog svar tills imorgon. :) Väldigt trevlig kanin!
Det bästa sättet att misslyckas är att inte försöka
#3 å va bra Malmö är ju inte så långt, okej säg till när du vet, fråga gärna vad hon vill ha för det :)
Bloggen 
MVH Cecilia & Kaninerna
Jag har en lejonhuvad hane men han finns tyvärr i göteborg och han har härstamnigsbevis
#5 har ingen möjlighet att ta mig till gbg, så om du inte ska nervittra så går inte det :(
Bloggen 
MVH Cecilia & Kaninerna
Fick inte iväg detta förrän i morse (dåligt internet ibland) men skickade ett frågetecken nu och annars så träffar jag henne imorgon eftermiddag. :)
#7 okej 🙂
Bloggen 
MVH Cecilia & Kaninerna
Goda nyheter!! :D Min moster verkade faktiskt tycka att detta lät rätt kul, hon skulle titta här lite till innan hon bestämde sig, men hon vet inte vad hon vill ha i pengar. ;) Betalar du per unge eller för en PARNING och vad är ett normalt pris? :)
#9 jag betalar för parningen, runt 100-200 kr. Eftersom han är papperslös, behöver veta snarast då vi måste para snart för att ungarna ska kommer vid planerat datum.
Bloggen 
MVH Cecilia & Kaninerna
Ska fråga om hon har bestämt sig än. :) Men hon är inte svår att "övertala" när det är så här roliga saker ;) Jag skriver också att det är lite bråttom. :)
#11 okej, säg till när du vet🙂
Bloggen 
MVH Cecilia & Kaninerna
Det går nu på söndag/ ev lördag om du vill det. :) Har skrivit i pm också! ;)