Kanin iFokus

Kanin

Etikettkaninungar-och-avel
Läst 787 ggr
Cilia.Teddytöserna
0

Söker hane till parning

Söker nu en lejonhuvad hane till PARNING. Parningen kommer ske i slutet av månaden (Augusti) , han ska finnas i skåne. Han ska vara renrasig lejonkanin, h-bevis är ej nödvändigt. Vi kommer såklart att betala för parningen, pris diskuteras mellan mig och du som har kaninen. Om du har en hane skriv antingen i kommentarerna eller PM:a mig.

Regnbåge Bloggen Regnbåge

MVH Cecilia & KaninernaBlomma

fridaaocrazy
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Min moster har en renrasig zobelsiames japantecknad lejonkanin till PARNING, tyvärr har hon inga papper alls på den över huvud taget då han igentligen inte var tänk till Avel. Kan höra med henne om du är intresserad. :)

Det bästa sättet att misslyckas är att inte försöka

Cilia.Teddytöserna
0

#1 jo fråga henne , vart finns han? :)

fridaaocrazy
0

Han finns utanför malmö, skickar meddelande nu direkt så får nog svar tills imorgon. :) Väldigt trevlig kanin!

Cilia.Teddytöserna
0

#3 å va bra Malmö är ju inte så långt, okej säg till när du vet, fråga gärna vad hon vill ha för det :)

sterrelovenatta
0

Jag har en lejonhuvad hane men han finns tyvärr i göteborg och han har härstamnigsbevis

Cilia.Teddytöserna
0

#5 har ingen möjlighet att ta mig till gbg, så om du inte ska nervittra så går inte det :(

fridaaocrazy
0

Fick inte iväg detta förrän i morse (dåligt internet ibland) men skickade ett frågetecken nu och annars så träffar jag henne imorgon eftermiddag. :)

Cilia.Teddytöserna
0

#7 okej 🙂

fridaaocrazy
0

Goda nyheter!! :D Min moster verkade faktiskt tycka att detta lät rätt kul, hon skulle titta här lite till innan hon bestämde sig, men hon vet inte vad hon vill ha i pengar. ;) Betalar du per unge eller för en PARNING och vad är ett normalt pris? :)

Cilia.Teddytöserna
0

#9 jag betalar för parningen, runt 100-200  kr. Eftersom han är papperslös, behöver veta snarast då vi måste para snart för att ungarna ska kommer vid planerat datum.

fridaaocrazy
0

Ska fråga om hon har bestämt sig än. :) Men hon är inte svår att "övertala" när det är så här roliga saker ;) Jag skriver också att det är lite bråttom. :)

Cilia.Teddytöserna
0

#11 okej, säg till när du vet🙂

fridaaocrazy
0

Det går nu på söndag/ ev lördag om du vill det. :) Har skrivit i pm också! ;)