eskimå slickar ?
Eskimå sitter ofta och slickar på oss, mest på johan, det kan vara på armen, handen eller benen, mig putsar han ibland också, varför gör han så ? är det för att han älskar oss så mycket ? :P

Engla slickas också, såå mysigt. Mest i näsan ;)
/ Cissi, medarbetare på Kanin
www.frihetenskaniner.se
haha i näsan, det vettesjutton :P
Kaniner som är tillgivna andra kaniner putsar dem mkt över huvudet och bakom öronen och så så ja, det betyder han tycker om er och vill visa det:P men det är framförallt den underlägsna kaninen som putsar den andra så kan också betyda han vet att det är ni som bestämmer men att han tycker om er ändå såklart.

Melvin slickas också jättemycket, överallt, och fy sjutton vilken andedräkt!!
callo, jaha, på så sätt ! där lärde jag mig en del :)
konstigt om han nu vet att det är vi som bestämmer, varför han numera blivit så himla arg när man lyfter upp han…
#5 Vet ju inte om det är säkert de där med bestämmer, det är bara ngt jag sett när jag kollat på mina kaniner:P Men däremot är de med tillgivenhet sant så, kan ni vara glada över:P
Det kan ju bero på olika saker att din kanin slickas. Rufus slickas också väldigt mkt. Det här är de orsakerna till att en kanin slickas som jag känner till:
- 1. Kaninen visar att den tycker om dig
- 2. Kaninen vill ha i sig salt
- 3. Kaninen är stressad
Tror att kaninen bara tycker om dig. ;)
jag gillar nog förslaget om att han gillar mig bättre än att han är stressad :D
Det vanligaste är att kaninen slickar på dig för att han gillar dig :)
.: Dance like there is no tomorrow :.
[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]
Alfred slickar jämt…istället för att skutta runt sitter han och slickar på ens finger eller så…om man ligger på golver slickar han en i ansiktet HELA TIDEN

Tror också att det är för att han tycker om er och han har ju ingen kaninkompis att putsa på.
Eller så tycker era kaniner att ni smakar så himla gott, det gör visst inte jag för mina kaniner tvättar mig aldrig. Vad andvänder ni för hudkräm? 

#11 *asg*
#11: Haha xD
Hälsningar Vemsan

Ha,ha det behövs inte så mycket för att man ska skratta när klockan är så här sent. I alla fall inte för mig, jag är för trött just nu.

Haha, precis. :D

#14: Samma, ska sova nu. Upp tidigt :)
/ Cissi, medarbetare på Kanin
www.frihetenskaniner.se