Kanin iFokus

Kanin

Etikettallmänt
Läst 634 ggr
selma_duchess
0

Skaffa kaninkompis?

Hejsan! Jag funderar på att skaffa en kompis åt min kanin-hona som jag har haft i en månad. Hon är snart 5 månader. Vad funkar bäst att ha, hona och hona eller vad tycker ni?

MVH/ Kaninerna och ÄgarnaHjärta

Mickis1994
0

Jag skulle skaffa en hane som jag kastrerar och sedan sätter ihop dom.

Mvh Michaela Glansk.
Riverruns Hoppkaniner, uppfödning av hoppkorsningar. 

Beatrice_Love_Kaniner
0

Jag har en sällskapsjuk hane tillsalu! I hermelin storlek men är en blandis mellan dvv och hermelin, h bevis kommer med. Vid kastrering kan du få honom mycket billigt då jag vet hur dyrt det är med kastrering. Finns i stockholm!

/Hälsningar Bea och kaninerna

Uppfödning av rex hermelin

selma_duchess
0

#2 Tack, det var snällt men jag har en rex-kanin som funkar bra för mig för att jag är pälsallergiker. Jag letar efter en rex kanin;)

selma_duchess
0

putt

Ninwe
0

Man får inte putta samma dag som man skrivit tråden. Mig spelar det ingen roll, men man brukar få många kommentarer om det. :-)

Hälsningar,
Ninni :-)

selma_duchess
0

#5 okej;) (Visste inte detta)

Ninwe
0

#6 Nej det är inte lätt att veta, innan man får 10 000 kommentarer om det haha! :-)

Hälsningar,
Ninni :-)

selma_duchess
0

#7  Haha, ja:D

farvendal
0

Var bor du?

Medarbetare på

Kaninmagazinet.se

selma_duchess
0

#9 Borås:)

selma_duchess
0

#9 Borås:)

Fridaaaa
0

Jag hade skaffat en kastrerad hane till henne eller en hona som är minst 4 månader gammal, dock större chans att det går med kastrerad hane.
För skaffar du en okastrerad hane måste du ju ha extra bur, första 4 veckorna efter kastreringen och tiden innan du kastrerar 🙂 Lycka till!

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.