Skaffa kaninkompis?
Hejsan! Jag funderar på att skaffa en kompis åt min kanin-hona som jag har haft i en månad. Hon är snart 5 månader. Vad funkar bäst att ha, hona och hona eller vad tycker ni?
MVH/ Kaninerna och Ägarna
Jag har en sällskapsjuk hane tillsalu! I hermelin storlek men är en blandis mellan dvv och hermelin, h bevis kommer med. Vid kastrering kan du få honom mycket billigt då jag vet hur dyrt det är med kastrering. Finns i stockholm!
/Hälsningar Bea och kaninerna
Uppfödning av rex hermelin
#2 Tack, det var snällt men jag har en rex-kanin som funkar bra för mig för att jag är pälsallergiker. Jag letar efter en rex kanin;)
putt
Man får inte putta samma dag som man skrivit tråden. Mig spelar det ingen roll, men man brukar få många kommentarer om det. :-)
Hälsningar,
Ninni :-)
#5 okej;) (Visste inte detta)
#6 Nej det är inte lätt att veta, innan man får 10 000 kommentarer om det haha! :-)
Hälsningar,
Ninni :-)
#7 Haha, ja:D
Var bor du?
Medarbetare på
Kaninmagazinet.se
#9 Borås:)
#9 Borås:)
Jag hade skaffat en kastrerad hane till henne eller en hona som är minst 4 månader gammal, dock större chans att det går med kastrerad hane.
För skaffar du en okastrerad hane måste du ju ha extra bur, första 4 veckorna efter kastreringen och tiden innan du kastrerar 🙂 Lycka till!
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.