hundleksaker
Jag undrar ifall man kan ha hundleksaker till kaniner. Aktiverings leksaker alltså?
Det beror på vad de är gjorda av många hundleksaker innehåller en hel del som är giftigt för kaninen om den skulle få för sig att tugga i den. Jag rekomenderar att köpa aktiveringsleksaker gjorda i majsstärkelse istället för plast så behöver man inte vara orolig för att kaninen skulle börja bita i den :)
jag ville ha sådana som man lägger mat i :)
#2 Jo det finns ju såna som är anpassad för kaniner redan så det är nog säkrare att köpa en sån och inte såna till hund :)
http://www.zooplus.se/shop/gnagare_smadjur/leksaker_transport/kaniner/348038 här finns en så kallad intelligens leksak :)
okej jag ska titta :) finns det på djurmagasinet. Jag har redan en men minns inte var jag köpte den och min kanin är ganska våldsam när det gäller leksaker han har tagit i söner 2 aktiveringleksaker som man sätter mat i, 3 vanliga och 4 matskålar :/ blir ganska mycket pengar på det men det är det värt han är jätte glad när han får en ny leksak. :)
Haha ja jag har en hona som gärna sliter saker i småbitar så jag förstår din frustration. Ja det finns bergis på djurmagasinet :)
Okej :)