Kanin iFokus

Kanin

Etikettmåste-skriva-av-mig
Läst 524 ggr
diamantsorg
2

Mina gulliga niner

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Var iväg och klippte mina kaniners klor hos djuraffären, något båda mina kaniner avskyr. Verkligen avskyr, Fluffan darrar men rör sig inte ur fläcken medans min andra kanin får panik och försöker springa ifrån hon som klipper klorna. Så Fluffan är lite lättare att ha att göra med. 

På vägen hem är båda lite rädda, Svartnos trycker upp sig i min famn medans Fluffan sitter längst in i sin transport bur och darrar. Men denna gången satt vi inte så hela vägen hem, utan efter halva vägen hoppade Svartnos ner från min famn och in i Fluffans transportbur, och så låg dom bredvid varandra hela vägen hem. Det var så gulligt att jag bara var tvungen att visa er! :)

juliafrojd
2

Lite trångt kanske ;)

[Yasminjohanna]
1

Stackars sötnosar :))  Jättegullig bild.

Alvsas
0

Jag vill inte vara en glädjedödare men du ska inte öppna transportburen i bilen, om ni krockar så kommer dom antagligen att dö…

“I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve.”

― Bilbo Baggins

Hellaas
0

Vad jobbigt det låter med kloklippningen men ursäkt bild :)

Hellaas
0

#4 sitter på mobilen, jäkla t9.. Ursäkta ska såklart vara URSÖT ;)

tesushie
0

#3 de har nog stannat bilen

http://www.youtube.com/user/lazyasshika

Alvsas
0

Okajj;)

“I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve.”

― Bilbo Baggins

diamantsorg
0

Ja, visst är dom bara för söta. I vanliga fall försöker Fluffan mest försöka äta upp min stackars framtandslöse Svartnos, men nu var dom väldigt snälla mot varandra :) Ska lära mig att klippa klor själv, så att vi förhoppningsvis slipper åka iväg på dom här skräckturerna. 

#3 Vi hade stannat buren, min mamma tyckte inte det var så bråttom hem utan tyckte vi kunde åka och handla -_-'. Men vågar inte ha ute dom när vi kör, som du sa har du ju ingen chans om vi krockar :/

#1 Funderar på att köpa en större transport bur där dom har lite mera plats i, först när Svartnos försökte ta sig in till henne ställde han sig och knuffade på hennes rumpa för att få henne att gå framåt. Han förstod inte alls att det inte fanns mer plats ^^ Så fick stoppa honom och dra tillbaka honom, men tillsist kom han in till allas belåtenhet :)