Kanin iFokus

Kanin

Etikettköpes-säljes-transport
Läst 575 ggr
[LarresKaniner]
0

" kaniner letar hem!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hej jag söker efter en matte\husse till Maja och Stampe! Dem är födda 09-05-16.

Stampe: Han är en liten kanin som vill alltid sitt bästa. Han älskar att hoppa. Har dock inte tränat honom så mycket eftersom att jag har jobbar. Men han hoppar runt 30 cm. Ett hoppämne för honom helt enkelt! 

Maja: Är en snäll liten kanin som älskar sällskap och gillar och va ute i hagen. Henne har jag inte börjat nått med. Hon har bara vart i sele och koppel. Maja kan vara lite vaktig av sig i buren. Men hon går aldrig till anfall. Maja fick en kull på 7 ungar. Men hon ska inte bli avlad nån mer!

Finns i Eskilstuna!

OBS! Jag har inget körkort så kan inte komma med kaninerna. Så helt enkelt ni får komma hit!

Dem här 2 är syskon men går inte ihop!

Pris: 150 kr st!

Det som ingår det är en kanin. Bettfelkontrollerad, en påse övergångsfoder.

[LarresKaniner]
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Stampe!

[LarresKaniner]
0

Lejonhuvad\dvärgvädur!

Alvsas
0

Söta, hoppas du hittar någon!

“I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve.”

― Bilbo Baggins

[LarresKaniner]
0

tack! ja det hoppas jag verkligen! :) Fast det är ett jätte stort tung beslut att sälja dem man älskar!<3

ninen DH
0

Har du inte tid eller varför säljer du dom?

[LarresKaniner]
0

Jag har alltid tid för mina kaniner! Måste bli av med 2 st. Nått problem? Ni kan skriva till mig privat! Orkar inte ta massa skit ifrån andra just nu. okej?

[00emi07]
0

#6 förstår vad du menar (: Bara för att man säljer kaniner som man haft ska det plötsligt bli en stor grej och vara märkligt. ): Lycka till!

[LarresKaniner]
0

#7 ja. Visst alla klaga på att jag la ut en annons på 2 kaniner som jag har haft i 3 dagar. Men det är inte lätt och få tag i köpare. Du förstår nog vad jag menar :)

tussen12
0

Många är snabba på att spotta ur sig komentarer utan att tänka på hur personen på andra sidan skärmen tar det. Man blir nere när man får negativa komentarer.

Önskar dig lycka till! Otroligt fina kaniner 🙂

//Hälsningar Kringlans Kaninuppfödning!

Hemsidan: www.Kringlanskaniner.weebly.com you know my name, not my story 

[LarresKaniner]
0

9# ja exakt. Jag mår jätte dåligt nu! efter allt skit jag fick idag! :(

tussen12
0

#10 såg det, ta det med en nypa salt 😉

//Hälsningar Kringlans Kaninuppfödning!

Hemsidan: www.Kringlanskaniner.weebly.com you know my name, not my story 

[MiniPim]
0

#10 Tycker inte du ska må dåligt över det, men ta åt dig av vad andra säger och tänk mer innan du gör något nästa gång. Lycka till med kaninerna!

[LarresKaniner]
0

#11 ja det ska jag göra!! Tack :)

£12 skulle inte du bli sur över om dem skulle skriva så till dig?

[MiniPim]
0

#13 Jo, men folk som skriver så har en anledning till varför dom gör det. :) 
Men skit i det nu.