Kanin iFokus

Kanin

Etikettköpes-säljes-transport
Läst 1067 ggr
Rebiz
0

(S) 2 Hermelinhonor

Tiden räcker tyvärr inte till åt mina fina honor som var tänkta att paras nu under våren. Båda är renrasiga hermeliner med stamtavlor. 

Madagaskarfärgad hona, Zoey, 2 år är stamboksförd på 95,5p och importerad från Tyskland. Bedömningskort, stamtavla och kvitto på köpet från Tyskland finns. Har haft en kull tidigare. Blyg och lite skygg i buren men snäll och trevlig i övrigt. Alltid varit lite "stirrig" men tror att det skulle försvinna snabbt om någon skulle vilja lägga lite tid på henne. 

Vit blåögd hona, Alexi, 1 år, har stamtavla och fina föräldrar. Aldrig utställd och har inte tagits någon kull på. Hon är lite mer revirsskyddande i buren så kräver en van kaninmänniska. Trevlig utanför och i famnen dock, skulle behöva lite mer tid och kärlek.

Båda köptes in under slutet av sommaren -12 från Ingrid Norman i Stockholm. 

Bilder tagna när kaninerna köptes finns här: http://storangets.weebly.com/honor.html

Nya bilder kan mejlas om så önskas, pris diskuteras! Nytt hem är inte akut så inget "först till kvarn". Ser som sagt att du är kaninvan och är intresserad av avel/utställning då honorna är ämnade för det!

Kaninerna finns i centrala Umeå, Västerbotten men transport går säkert att lösa.

Rebiz
0

Putt!

Emmetem
0

Är ev. Intresserad av Alexi om transport till Karlstad eller Göteborg går att fixa :)

/ Medarbetare på Hermelinkanin iFokus och Lejonkaniner iFokus.

Rebiz
0

#2 Vad kul, lite långt bara! Kolla runt så gör jag det också ang transport! :)

KaterinaPetrova
0

Så så fina! 😍

Stolt ägare till stora chinchillan Myska. Hjärta

Rebiz
0

#4 Tack! Ja dom är superfina! :) Du är inte intresserad av någon?

KaterinaPetrova
0

Skulle inte tacka nej till en sådan fin tös, dock så är det lite ont om plats här hemma i nuläget då min hermelin nyss fått en kull. Men hoppas att de hittar fina hem! :)

Stolt ägare till stora chinchillan Myska. Hjärta

amandaerslid
0

Finns Zoey kvar? :)

Kaninuppfödning av dvärgvädur & Dvärgvädurrex & även en liten musuppfödning! 

http://rorodalens.weebly.com/Förlägen

.

Rebiz
0

#7 Jajjemen, båda finns kvar :)
#6 tack, lycka till med kullen :)

amandaerslid
0

Okej, vet du om de finns transport ner till uppsala? Är intresserad, pris? :)

Kaninuppfödning av dvärgvädur & Dvärgvädurrex & även en liten musuppfödning! 

http://rorodalens.weebly.com/Förlägen

.

Rebiz
0

#9 skriv till mig på PM så fortsätter vi där! :)

[cindy2013]
0

Jätte vackra hermeliner du har, önskar mig en hermelin i framtiden dom är så fina :-)

Rebiz
0

#11 tack så mycket! Hermeliner är himla fina :)

Rebiz
0

#2 emmetem: Är du fortfarande intresserad av Alexi?

Emmetem
0

Endast om transport till Karlstad går att ordna. Jag ska dit den 27 eller 28:e april! :) Men ja, då är jag superintresserad!

Rebiz
0

Putt

Rebiz
0

Puttar, båda honorna finns kvar till försäljning. De går även ihop om man skulle vilja köpa båda.

Emmetem
0

Är fortfarande intresserad av Alexi om det finns transport till Karlstad eller Göteborg.

[Anamalar]
0

Är de sålda? :)

Rebiz
0

#18 alexi är såld, zoey finns det intresse på men hon är inte tingad :)

[Anamalar]
0

Okej, var Alexi som jag var intresserad av :)