Kanin iFokus

Kanin

Etikettköpes-säljes-transport
Läst 1733 ggr
LisaAndersson00
0

(S) Tamhare

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hejsan! Jag har lagt upp väldigt många inlägg angående försäljning av mina kaniner men det beror på att jag har bestämt mig för att sälja dem eftersom jag varken har tid eller plats för dem längre! Så i detta inlägg tänkte jag se om det fanns någon som skulle vara intresserad av min tamhare Charlie? Han är född 6 september 2012, är renrasig tamhare och är viltfärgad! Pris: 300kr Telnr: 0730886036 Finns att hämta i Sköllersta ca 2 mil utanför örebro Mvh Lisa Andersson Har även fler kaniner till salu men de kommer i ett annat inlägg!

Fridaaaa
4

Finns väl ingen ras som heter "tamhare"?
Och tycker inte att kaninen på bilden ser viltfärgad ut.

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Zakarias
10

Ser ut som en viltröd belgisk hare :)

LisaAndersson00
0

#1 okej jag är inte så bra på raser men fick honom av en vän som sa att han va tamhare men då hade hon väl fel! #2 okej vad bra då vet jag det :)

Fridaaaa
1

#3 Ja det hade hon då, tyvärr. Inget ovanligt har jag märkt idag.

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

juliafrojd
0

Åh bor ju typ där du bor..

Zakarias
1

Jättefin, bli dock inte lurad av namnet, det är en kanin. Rasen heter bara Belgisk Hare :)

KaterinaPetrova
0

Vikt? Temperament? Skulle transport kunna ordnas till Karlstad? Om intresse finns.

Stolt ägare till stora chinchillan Myska. Hjärta

LisaAndersson00
0

#5 är du intresserad ?:) #6 då vet jag tack så mycket:) #7 ca 2 kg. trevlig,nyfiken han kommer gärna fram i buren när man är där och älskar mat! Men han är lite sprattlig i famnen men om man håller på med honom mer så tror jag att han kan bli jätte mysig :)nej men finns möjlighet att mötas upp halv vägs?:)

juliafrojd
0

#8 får inte ha fler kaniner :/

LisaAndersson00
0

#9 jaha :/

KaterinaPetrova
0

Jättefin, men trodde belgiskhare var en stor kaninras.. Hoppas han hittar ett fint hem :) Bor 10 mil från kd.

Stolt ägare till stora chinchillan Myska. Hjärta