Kanin iFokus

Kanin

Etikettom-sajten-och-ifokus
Läst 293 ggr
ciss
0

Väldigt mkt OT?

Är det bara jag som tycker att det har kommit väldigt mycket OT-trådar på senaste tiden?

/ Cissi, medarbetare på Kanin
    www.frihetenskaniner.se

Muppen
0

nej det är inte bara du ;P

ciss
0

:)

www.frihetenskaniner.se

Ync
0

Jag tycker det med ;)

Tina-A
0

Hehe, japp det har det nog. Men å andra sidan är vi väldigt, väldigt duktiga på att hålla oss till kanin i kanintrådarna så jag tycker vi är duktiga ändå ^^ Och mycket gamla OT har blivit upputtade också :P

.: Dance like there is no tomorrow :.

[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]

Taci
0

Ja, men det gör väl inget ? :)

Noa-Nisse
0

hehe tänkte skriva samma som Tina, att gammla OT trådar blivit uppputtade!

Medarbetare på Hundar.ifokus

[mangaa]
0

Joo jag holder med er , men jag tycker det är lite skojjigt med OT , man blir ju som mer känd med matterna och inte bara kaninerna då :)

Mysofi
0

håller med #5!!

KajsaM
0

Jo mkt mer än förut :D Men det är nog därför att vi är en ända stor familj här på KIF :)

ciss
0

;d

www.frihetenskaniner.se

KvirrZ
0

Japp, mycket :)

- Mvh Emma

felicia93
0

Jo jag håller med men det är bara kul :) fast om det handlar om typ smink eller dylikt kanske man ska byta forum.. kanske glamor.ifokus

Sotis
0

Jag tycker det inte gör något  att det är mycket OT:)

Prizma_o_Kristall
0

Jag tkr det är lagom:) I OT-trådarna är det ju sånt som inte handlar om kaniner, vilket också är bra att skriva om tkr jag:) Istället för att skriva sånt i trådar som handlar om kaniner:)

I kanintrådarna handlar det om kaniner, och det är ju jättebra.

Ett visst annat forum här på iFokus har ju mer OT-trådar är "seriösa" trådar. Och dessutom i de "seriösa"  trådarna så skrivs det massa annat som inte har med ämnet och göra… Vilket är jättejobbigt, och säger man sin åsikt om vad man tkr om det så kan man fara åt skogen enligt vissa av dem som håller på… Det är sånt jag inte gillar, när allt ska larvas till och man får inte säga sin åsikt. För då är man inte välkommen. Kan oxå påpeka det att det är mest "vuxna" människor som håller på.

Så är inte KIF, här är alla som en stor familj. Här är det väldigt aktivt, och ändå är det mkt sällan det blir gnabb i trådarna. Och när det väl blir det så är det egentligen bara småsaker det gnabbas om. Men det är inget problem! Huvudsaken är att alla är vänner ändå, och alla kan känna sig välkomna:)

Kramar/Carro