Kanin iFokus

Kanin

Etikettutanför-ämnet-ot
Läst 332 ggr
[mangaa]
0

OT - zoonen

Hei :)  Kristìn här igen ^^

Jag tycker så mycke om den här sidan :D Men jag undrar om någon av er har en zoonen ?

Zoonen.com .. Det är en djursida med forum etc :) Jag har en fast jag tycker mycket mer om Kif .. på Zoonen är det typ bara om hoppning blandt kaniner ;p Det är lite jobbigt när det blir så mycket .

Har ni en och om ni har , va heter ni där ? :)

KajsaM
0

Jag har ingen :)

KvirrZ
0

Heter KvirrZ där också :)

- Mvh Emma

[Niike]
0

Har ingen heller:P

[Caroline92]
0

Jag heter Caroline92 där…men jag e nästan aldrig inne :P

Highlandertess
0

Jag heter Tess80 där, men är oftare inne här :-)

Julliz
0

Jag är också medl. där. Julliz. Men jag är aldrig inne längre, jag tycker att det är så dålig stämning i forumen. Jag var nybörjare när jag blev medl. där, och folk var rent ut sagt otrevliga mot mig för att jag, "inte kunde så mkt". Här är det så mkt bättre :) Alla är snälla och ger kritik på ett bra sätt. Mkt p.g.a. Våra duktiga moderatorer !

MarHai
0

Hajjen

/Martina, sajtvärd på kanin.ifokus
Solbackens kaniner
Uppfödning av Holländsk kanin

[mangaa]
0

Jag heter blåbärsaft där , men jag är inne typ 1 gång i månaden pga det samma som Juliuz , Vi är i samma båt! :)

Tina-A
0

Jag är inte medlem där. Är säkert en toppensida, är det dock inte lite töntigt att alla S är Z? Hehe, det tycker jag :P Men sidan är nog jättebra ändå.

.: Dance like there is no tomorrow :.

[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]

annaforsgren
0

jag heter anabanana , fast jag är aldrig inne där

Mvh Anna :D
Medarbetare på Jättekanin.ifokus

[mangaa]
0

Hehe , joo kanske det ^^

Men jag tycker ändå inte om sidan , det är så dårlig stämne också slår dom ner på en om man inte kan så mycket :\

Dior_94
0

har ingen.. :)

skanorskaniner
0

heter cloetta där

kyrkeliden
0

Kyrkeliden, där med ;-)

//Sandra Magnusson, Kyrkeliden's Hoppkaniner
sajtvärd på kaninhoppning iFokus

[mangaa]
0

Okeei ;D brukar nu va mycket i forumet där ? .. Jag tycker det är som tråkigt ;p Gillar kif myyyycket bättre ;D -v-

[Maria-Gerbiler]
0

Är medlem där och heter Piff&Puff! Tycker att zoonen är en jättebra sida, med många seriösa människor som kan mkt.

Är inne där varje dag. ^^

huldisen
0

Heter hallonsaft där,  Men är typ aldrig inne där, var mycket mer aktiv där förrut.

Jag tycker att det är mycket kunnigt folk där. men ibland kan det bli mycket påhopp.