Kanin iFokus

Kanin

Etikettköpes-säljes-transport
Läst 1415 ggr
[Crazy Rabbit's]
0

(K) Hane

Hej! Letar efter en Dvärgvädurs- eller Lejonhuvad hane för kel och kelavel, inte för ung och inte för gammal :)
Vill gärna ha en Vit blåögd, brokad eller liknande, då jag tycker om ljusa färger och prickar/tecken :)
Han kommer få ett garanterat gott hem, finns i Värmland men om transport kan fixas så spelar det inte så stor roll vart han finns :)

Man kan mejla mig på henningsson.linn@gmail.com.
Så kan jag berätta mer om mig själv och vad jag hade tänkt mig!

KaterinaPetrova
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Kan ev sälja min lejonhuvade hane till ett gott hem, ett år till hösten. Dock är han viltsiames japantecknad, det kanske inte är något för dig?
Blev pappa för en månad sen till en kull med ungar. Finns också i Värmland. Världens goaste kille, aldrig bitit eller så!

Stolt ägare till stora chinchillan Myska. Hjärta

[Crazy Rabbit's]
0

Det kan vara intressant, vet du vad han har för färger längre bak? :)

KaterinaPetrova
0

#2 Mamman är vitrödögd och pappan madagaskar wt. Längre än så vet jag inte dock. :)

[Crazy Rabbit's]
0

Okej :) Kan höra av mig när jag har funderat lite! :)

KaterinaPetrova
0

#3 Gör så, aboslut :)

[Crazy Rabbit's]
0

Ingen som har en Vit blåögd eller brokad? Gärna runt 1 år :)

Loverabbits
1

Jag har en zobeljapan brokad dvvrex på snart 2 år till salu. Han heter Vässarns Gladast av Alla, kallas för Glader. Han är väldigt social, tuff, nyfiken, pigg och bestämd! En härlig kille med väldigt mycket energi! Han har påbörjat hoppträning vilket han tycker är kul och han springer på fint. Han kan bli lite distraherad ibland men jag tror fokuset kommer med mer övning. Hittillls har han hoppat ca 30 cm men han kan absolut klara mer! Han tycker det är kul! Kan tyvärr inte skicka bild från mobilen men kan ordna senare om du är intresserad. Kan även berätta mer om honom om du vill. :) Han kostar 450 kr och finns strax utanför Uppsala, min hemsida: www.vassarnskaniner.weebly.com

Välkommen att besöka hemsidan: www.vassarnskaniner.weebly.com Hjärta

[Crazy Rabbit's]
0

#7:
Du får gärna PMa om du vill det! :)

Emmetem
0

Jag har ingen till salu, men i Åmål finns det den här lilla herren till Avel om det är det du önskar!

/ Medarbetare på Hermelinkanin iFokus och Lejonkaniner iFokus.

[Crazy Rabbit's]
0

#9: Dig har jag pratat med innan och jag är fortfarande intresserad! Ska bara försöka få honan till dig också, haha :)

Emmetem
0

#10 Okej! Men mer exakt var bor du? :)

Botorp
0

Hallå! Du har kommenterat i min tråd "Divas kaninungar dagbok" - är du intresserad kan du PM:a mig, dock bor jag i Sthlm…

[Crazy Rabbit's]
0

#11: Jag bor på Lillerudsgymnasiet i Karlstad just nu, men till sommaren kommer jag vara i Arvika/Charlottenberg :)

#12: PMar dig!

Anoki
0

Har två lejonhuvade kullar (renrasiga) som föds tidigast den 2:a och 5:e juni, PMa för mer info :)

Emmetem
0

#13 Det är närmare mig är Karlstad! Du har ingen möjlighet att kunna ta dig från Lillerud? :)

[Crazy Rabbit's]
0

#15: Kanske kan göra det när ja fått mitt busskort, men honan som jag vill ha parad finns just nu i Hagfors, haha :)

Emmetem
0

#16 Okej, för jag ska ev. till Karlstad i sommar!

[Crazy Rabbit's]
0

#17: Okej, när då ungefär? Skulle gärna vilja ha kullen i sommar nämligen, helst vill jag ha henne parad runt skolan slutar den 12e Juni :)

Emmetem
0

#18 Jag vet inte riktigt, vi åker på spontantripper titt som tätt. Men det beror ju på hur du vill ha det också. Vissa har lämnat in sina kaniner här under dagen för PARNING och hämtat de på kvällen - och man kan ju självklart ha kaninen här mer än en dag om så önskas.

[Crazy Rabbit's]
0

#19: Nu har ju jag aldrig åkt till Åmål, så jag vet inte hur det är med bussar osv, men det bästa vore ju att ha henne från morgonen till kväll där isf :) För då blir det inte så jobbigt för mig att åka fram och tillbaka osv :)

Emmetem
0

#20 Det är lättare med tåg annars! Det är sträckan Karlstad-Göteborg som Åmål är vid :)

[Crazy Rabbit's]
0

#21: Okej, ska kika runt lite till och kolla :)

Emmetem
0

#22 Gör det! Han är ledig hela sommaren! :)

[Crazy Rabbit's]
0

#23: Låter bra det! :)

Loverabbits
0

#8 Ursäkta sent svar. :) Kan han fortfarande vara intressant, i så fall så kan jag skicka mer info samt bild på honom. :)

Välkommen att besöka hemsidan: www.vassarnskaniner.weebly.com Hjärta

JessicaOlin
0

Har en Dvärgvädurs hane Med Stamtavla Vit blåögd

Pojke - April 2016 💙
Pojke - BF 2022 💙

Tjeckoslovakisk varghund- 2014 🐶

JessicaOlin
0

Butter

Pojke - April 2016 💙
Pojke - BF 2022 💙

Tjeckoslovakisk varghund- 2014 🐶

tilde&twix
0

Har bara en WT egern blåögd kille, lejonhuvad med teddy i släkten. Hans pappa var vit blåögd. Han är till utlåning i form av avel och finns i Skåne.

Med Vänliga Hälsningar ♡ Tilde & djuren ♡ Innehavare av Fairytales Kaniner

San
0

Jag har en lejonhuvad siamesfärgad hane med stamtavla. Finns i uppsala län/bålsta.