(K) Kaninunge
Hejsan! Finns någon runt Västervik som har kaninungar tillsalu? Helst en hona. ^^
Jag har ingen kaninunge, men en hona på 1 år som letar nytt hem. :)
Uppfödare av Hoppkaniner i Dalarna :)
Läs mer på min hemsida.
Lundens Hoppkaniner.
Jag har kaninugar, två honor till salu. Bor dock i Skåne, men transport brukar aldrig vara något bekymmer! Dom säljs märkta och med stamtavla. Är av färgen blå, helt underbara och väldigt mysiga.
Mvh. Ida Lundahl
www.idalundahl.com / www.ovarpskaniner.weebly.com
Jag har kanin ungar just nu som blir 3 veckor på torsdag, dom finns dock i Skåne men man kan kolla här på KIF med transport. Det är lejonhuvade kaninungar, vad vi tror är där 2 honor och 2 hanar :)
Bloggen 
MVH Cecilia & Kaninerna
Har en viltblå rödförstärkt lejonhona på 8 veckor, finns strax utanför Göteborg🙂
Behandla andra såsom du själv vill bli behandlad
Mina kaninselar m.m. | Min blogg | Min uppfödning | Youtube
#1 #2 #3Ja, transport går ju alltid att ordna. Men vi får se. Tack i alla fall! :) Göteborg är ju också en bra bit ifrån Västervik, Småland. ;3
#5 Småland kan jag nog ordna transport till! 🙂 bor dessutom på gränsen till småland. Du får PMa om det låter intressant!
Mvh. Ida Lundahl
www.idalundahl.com / www.ovarpskaniner.weebly.com
#5 Åker till Småland om ca 2 veckor på hopptävling, så om du har tålamod i 2 veckor till så kan hon följa med då🙂
#7 Vart i Småland? ^^
#8 Nissafors, 17-18 Augusti🙂
SMKH
Jag finns i Nybro mellan Kalmar och Växjö.
Ninas kaninshop & Shabby Chic kaninuppfödning
Uppfödning av Dvärgvädurslöwen och Dvärgvädur Rex i Nybro, Kalmar län, Småland
Nu finns det ungar till salu!
Finns en uppfödare i Ankarsrum, hon har en av sina kaninungar kvar enligt hennes hemsida. Det är dock en hane. Är väl den närmast till Västervik jag har hittat hittills.
Hemsidan: http://bonzof.snabber.se/bebis.asp
Hennes facebook: https://www.facebook.com/pages/Gl%C3%A4djetorpets-kaniner/439927726086842?fref=ts
Ingen annan som säljer närmare Västervik-Vimmerby hållet? ^^